Nie ma opcji "ZAWIESZENIE", a tu mam największe ale. Dlaczego; przesiadłem się z auta (AstraII) o dość twardym i jak dla mnie bezpiecznym zawieszeniu ale w miarę komfortowym. Tamto auto bardzo dobrze zachowywało się w zakrętach. Natomiast Stilo jak na mój gust jest za miękkie (trochę buja). Szybkie pokonywanie zakrętów, a nie daj Boże z poprzecznymi nierównościami może doprowadzić do palpitacji serca. Auto idealne na spokojne wypady, no ale jak z takim motorem nie pogonić czasem. Ja już znalazłem na to sposób; spręzyny progresywne Eibach za 769zł brutto i wymiana w serwisie z wpisem w książkę. I polecam to wszystkim którzy w tym aucie chcą się czuć bezpieczniej. Generalnie jakość (komfort) podróżowania na tym nie ucierpi, a satysfakcja gwarantowana.
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacyjny motor, cisza jak w benzynie tylko w wyższym zakresie obrotów można poznać diesla. i spalanie przy ostrej jeździe 5,9l/100km
4,0
Skrzynia biegów
Dałem czwórkę ale jest bardzo dobra (nie doskonała)
3,0
Układ jezdny
Mieli rację z tym układem kierowniczym (słabo wyczuwalny, przesiadłem się z Astry II tam było o niebo lepiej).O zawieszeniu niżej.
Komfort
5,0
Widoczność
Super
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, super sprawa podłokietnik, może trochę za dużo tych światełek na desce
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klima radzi sobie super (duża klasa)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę auta rewelacja
5,0
Wyciszenie
A myślałem że w Astrze II (diesel) jest cicho. Może być jeszcze ciszej- brawo za wyciszenie pracy silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przesiadka z 82KM (AstraII) na 115KM nie spowodowała większegop zużycia paliwa za co konstruktorom jestem niezmiernie wdzięczny. Średni na trasie przy mojej jeździe ok.5,4l (średnia prędkość z kompa na odcinku 550km - 81km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
Fiat stosuje elastyczną politykę cenową, można wynegocjować spory rabat nawet 10tys.zł za tą wersję. Duża klasa jak na tak wyposażone auto.