Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Hatchback

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4182 mm
Szerokość 1784 mm
Wysokość 1475 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1514 mm
Rozstaw kół - tył 1508 mm
Zwis przedni 887 mm
Zwis tylny 695 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1035 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 305 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,3
~Krzysztof
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
Fiat Stilo
Witam, autko kupiłem z przebiegiem 170000 tyś km i mam je w posiadaniu od 1,5 roku - posłuży mi jeszcze rok i się rozstajemy więc już mogę powiedzieć co nie co. Z pozytywnej strony to na pewno ceny części i łatwość napraw, jest to auto typowo dla młodego kierowcy który trochę musi poznać się na mechanice wymiany łączników , kloców , wahaczy , tarcz , płynów są tak proste że można to zrobić na parkingu w czasie podróży zestawem podstawowych kluczy + cena części , trudno o tańsze młody kierowca nie wyjdzie ze sklepu z pustym portfelem i łzami w oczach :) na pochwałę zasługuje skrzynia biegów i łatwość prowadzenia tego auta to istny gokart który pięknie jak na tak małe autko trzyma się drogi. Druga strona medalu to oczywiście układ elektryczny który nie wiem z czego jest zrobiony ale ehhhh , dramat np. padła mi kostka z tyłu i wtedy podczas włączania kierunku gasły pozycyjne a kiedy hamowałem odpalała tylna wycieraczka - niby nic , ja się tam uśmiałem ale kogoś może irytować - bardzo kłopotliwy sterownik główny na siniku cena nowego to 1100 pln - przy wymianie przeniosłem go dalej od silnika przy zakupie trzeba go koniecznie sprawdzić w jakim jest stanie. Silnik - jeśli nie bierze oleju sprawuje się całkiem całkiem ale brak kultury pracy całkowity - chodzi toto jak Diesel naprawdę i to jak wiekowy diesel. Jeśli ktoś chce kupić to autko na grzyby , ryby etc. to również odradzam ponieważ jest ono bardzo , bardzo niskie. Reasumując - stilon to dobre autko nawet na trasę , gdyby nie jego elektryka oraz paliwożerność na poziome 7-8 litów zawsze to naprawdę zasługiwał by na ocenę bardzo dobrą . Generalnie polecam mało wymagającym osobom z ograniczonym funduszem.
4,2
~Adam
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
Fiat Stilo
Jak na samochód tej klasy naprawdę godny polecenia ma kilka mankamentów i drażniących bolączek ale po roku użytkowania mogę z czystym sumieniem powiedzieć że nie żałuję zakupu. Dwadzieścia lat za nim więc pierdoły mogą wychodzić, zwłaszcza że to Fiat, po którym nie spodziewałem się aż tak dobrego samochodu. Jednak myślę też że lepszym wyborem byłby 1.6 105 konny podobno mniej awaryjne. U mnie padł sterownik ale po naprawie nie ma problemu i w zasadzie do tej pory nie musiałem wydawać więcej niż na paliwo i jakieś drobne sprawy typu żarówki. Spalanie jest dość duże ale do zaakceptowania
3,4
~Daniel
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Fiat Stilo
Stilo z tym silnikiem jest mniej zrwyne niż Seat Ibiza 1.4 85 km, dużo pali (z klimatyzacją w gęstym ruchu miejskim pojawiło mi się nawet 18 l/100 km), przy czym ceny części są na poziomie diesli (1200 zł za nowy wtrysk i 550 za regenerowany???). Podobnie jak w przypadku felernej m32 w Alfach i Fiatach Bravo, najsłabszym ogniwem włoskiego auta jest zatem niemiecki pierwiastek, czyli właśnie silnik (konstrukcji GM, spotykany również w Oplu Astrze). Sprzęgło ceną również osiągało poziom dwumasowców, gdyż silnik GM połączony jest ze skrzynią Fiata, a zatem jest wyjątkowe TYLKO dla tego modelu i ciężko je dostać. Szkoda, bo poza tym samochód świetny - stilo samo w sobie nadal jest bardzo atrakcyjnym samochodem (oczywiście mowa o modelu trzydrzwiowym), świetnie trzyma się drogi, z samą skrzynią Fiata nigdy problemów nie było, zawieszenie wytrzymałe, korozji również jakoś brak. Pod koniec posiadania check engine spędzało mi sen z powiek (wymieniony wtrysk, cewka, świece, a on dalej swoje), a szkoda, bo przez pierwsze trzy lata posiadania auta (zakupiony przy 105 tyś. km) nie działo się praktycznie nic.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 46
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 19
2,8
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
Fiat Stilo
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
RATUNKU - proszę o namiary na seerwis który zna się na rzeczy w okolicy trójmiasta. Przez pierwsze miesiące było ok a potem obroty zaczęły falować a przy hamowaniu gaśnie . 6 wizyt w serwisie MASTERGAS (nie polecam) oraz dwie w ELPIGAZ - ograniczyły się do wgrywania nowych map do kompa i przeprogramowywania. Za każdym razem przy odbiorze zapewniano że już jest OK, a...
4,5
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
Fiat Stilo
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 152 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
W swoim fiacie Stilo 1.8 zamontowałem Zavoli Winner. Przejchałem 35 tys km i nie było do tej pory żadnych problemów. Auto bardzo ładnie się zbiera mocy mu na pewno na lpg nie brakuje. Dodatkowo te instalacje są w rozsądnych cenach porównując inne.
3,3
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
Fiat Stilo
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Do tej pory miałem o zakładzie dobre opinie i poleciłbym każdemu zakład montujący instalacje gazowe. Jednak przy ostatnim montażu zawiodłem się w 100%. Podzespoły nie dość, że były inne niż te umówione przed montażem to i w dodatku za słabe do parametrów auta. Chłopaki odwalili druciarstwo wycinając kawałek dolotu i izolując go taśmą. Wycieli mi rezonator w dolocie....
Fiat Stilo Hatchback