Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Tipo II Station Wagon

felixwawa1, 6 miesięcy temu
Silnik 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Fiat Tipo II Station Wagon 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,36
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zbiera się niesamowicie niejeden się zdziwił ze fiacik mu odjechał , szczególnie przy dużych predkościach potrafi ostro przyśpieszac ( autostradowych)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : słabe łaczniki stabilizatora
5,0
Całokształt
ładnie wykonany samochód , ostatni fiat który był ładny
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z lepszych silników fiata 1,4 t-jet ten sam co w abarth rżnica jest w turbinie u mnie jest IHI a abarth ma Garreta . od początku działa bez problemowo.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów manual mogła by mieć jeszcz e 7ke do jazdy autostradą koło 160kmh.
2,0
Układ jezdny
ogólnie jest dobrze ale ,słabesą łaczniki stabilizatora wymieniłem już z 4 komplety teram założyłem Langfordery zobaczymy jak będzie średnio co rok dwa lata wymiana . pierwsze padłu po 1,5 roku . Końcówki drażka raz wymianiałem przy 85000KM reszta działa
5,0
Karoseria
w porzadku narazie wszystko jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
w przód ok do tyłu założyłem kamerę w lusterko
4,0
Ergonomia
Jest dobrze nie jest to wielki samochód ale dla nawet 4 osob bedzie ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik grzeje momentalnie już po 100-200m zaczya grzać nawet w duże mrozy ( pewnie ma jakąś grzałkę elektryczną w nawiewie. Chociaz silnik też szybko się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest to lincoln ale na narty da się pojechac nawet do włoch
4,0
Wyciszenie
jest ok jedynie jak założe thulę i jade autostradą to jest głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest powiem tanio , kończówki i łaczniki stabilizatora jakieś 150zł , tarcze z klockami 800 za komplet olej + filtr 150, wtryski LPG 1000zł Ubezpieczenie ( paliet dilerski 8 lat 1500zł rocznie (OC AC NW ITD)
4,0
Stosunek jakość/cena
Oceniam dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 5 lat nie wiedziałem co to awaria , póżniej : po 5 roku padł alternator około 1000zł( a ze wszystko jest na prad ti i wspomaganie bardzo ciężko żonie chodziło) ledwo do domu dojechała, po 6 roku wymiana kompletu wtrysków LPG 1000zł. przy 90 tyś wymieniłem tarcze na MIKODA nawiercana wentylowana 800zł ( mógł jeszcze polatać na starych ale klocki się kończyły i postanowiłem wymienić ) 110000 km padło coś w LPG nie właczał się gaz koszt naprawy 1500zł , podejżewam jakiś niekontakt w wiązce elektrycznej . jak narazie to wszystko ale pewnie z wiekiem będzie się coś działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
60 tyś akternator , 70 tyś wtryski LPG, 110 tyś problem z wiązką elektryczna od LPG

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-Jet LPG 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Tipo II Station Wagon

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów