Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Uno II

robertpaz@tenbit.pl, 19 lat temu
Silnik 0.9 39KM 29kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 0 tys. km
Fiat Uno II 0.9 39KM 29kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
3,85
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
furka jest dobra tylko trzeba doposarzyć i zmodernizować u mnie dołożyłem: 1-zegarek, 2-zmieniłem liczniki, są z czujnikiem temperetury i dziennym przebiegiem km, 3-zapalniczka ( nie palę ale gniazdko sie zawsze przydaje), 4-lepsza widoczność drogi poprzez dołożenie przekaźników oraz wymianę żarówek na halogenowe ( mam tylko 100/90 W :-)) nie zalecem dawania takich bez przekaźników bo strasznie kluczyk się grzeje w stacyjce a żarówki można kupić zamiast bańki to halogenowe 45/40 W i też pasują i nie trzeba dawać przekaźników bo pobierają tę samą moc co bańki a świecą dwa razy mocniej ufff to chyba wszystko a i jeszcze światełko w bagażniku to podstawa. jak co to napisałem adresik i zawsze postaram sie doradzić i pomóc braciom w unolotach
Wrażenia
4,0
Silnik
troszkę głośny, przyśpieszenie do 80 w normie powyżej już żółwik ale do 150 dojdzie ;-)) silnik po małej modernizacji
4,0
Skrzynia biegów
czasem zgrzytnie ale linki tak mają - są po prostu za wolne zresztą z tym silnikiem jest dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
u mnie twardy, czasem jadę w ostrych zakrętach na trzech ( duży przechył ) ale też się dobrze trzyma
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu bardzo dobra ale do tyłu wszystko psują lusterka zzzzzzzaaaaaaa małe
3,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie zazwyczaj ma być tylko miejsce na radio za nisko bo oczy odrywa się od drogi
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lecie dobry patent powietrze nie ogrzane trochę wychłodzi ( omija nagrzewnicę - środkowe wloty i boczne) ale w zimie jak sie nagrzeje to jest nieżle - trochę kosztowało czasu ustawienie regulacji ale się opłaciło
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok ale z tyłu nie wiem nie jechałem
3,0
Wyciszenie
silnik obleci ale fabryczne opony ( Dębica VIVO ) to nieporozumienie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik po modernizacji ( bez ingerencji do wnętrza i elektroniki ) pali na trasie ok 4,3 l ( przy prędkości między 90-100 km/h ) trasa ok 6,5 l/100
4,0
Stosunek jakość/cena
nie jest źle ale serwis zawsze lubi naciągnąć przy rozsądnej jeździe jest autko dobre ale przecież to jest samochód tylko i jak każde urządzenie mechaniczne ma prawo się zepsuć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi - 1.klakson naprawiony ( złączka skorodowała i się ułamała ale lutowanie załatwiło sprawę, 2. zawór nagrzewnicy się rozpadł w środku-wymiana na nowy, 3.pokrywa skrzyni biegów ciekła-wymieniono uszczelkę na gwarancji (podobno wszystkie to mają), 4. wymiana uszczelniacza skrzyni biegów na półosi, 5.ręczny hamulec na jedno koło słabszy ale naprawione i jest super, 5. pęknięty wężyk spryskiwacza szyby tylnej przy klapie-wymieniony na miększy w zimie, 6. i teraz termostat za późno się otwierał-wymieniono na nowy jak widać same duperele i do naprawy samemu kto ma troche pojęcia o mechanice klocki hamulcowe wymieniłem po 60 000 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze nie - było staram się przewidywać i pieścić autko aby ich nie było :-))
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Uno II

Liczba wpisów: 28

Fiat Uno II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Uno II