Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Uno II

Macioo, 14 lat temu
Silnik 1.4 i.e. 70KM 51kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Fiat Uno II 1.4 i.e. 70KM 51kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : jest dynamiczny i elastyczny dzieki małej masie własnej nawet LPG nie zabiera mu wigoru
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja atakuje wszystkie elementy nadwozia i podwozia kolumny amorków progi dolne partje drzwi połączenia blach podłużnice
4,0
Całokształt
miało byc tanie i takie jest a co najbardziej cieszy jezdzi i tyle od niego wymagam :)
Wrażenia
4,0
Silnik
przy tej masie 70KM to całkiem sporo dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i w trasie
3,0
Skrzynia biegów
skok lewarka strasznie dlugi brakuje precyzji dość głośna praca ale dobrze dobrano przełożenia
4,0
Układ jezdny
precyzja układu kierowniczego mocno przeciętna brakuje wspomagania zawieszenie zdecydowanie za miękkie mimo stabilizatora na przedniej osi auto mocno przechyla sie w zakrętach i głęboko nurkuje przy hamowaniu głośna praca ale dobrze wybiera nierówności całkiem dobre są hamulce (zaciski takie same jak w starych polonezach) a nadwozie znacznie lzejsze
Komfort
5,0
Widoczność
szkoda tylko ze przednią szybe wyciera jedna wycieraczka powstaje sporo martwych pól
4,0
Ergonomia
dwie dzwigienki za kierownicą po lewej stronie wymagają przyzwyczajenia kolumna nie posiada regulacji podobnie jak zagłówki przednich foteli szkoda ze w standardzie w wersji 1,4 nie montowano obrotomierza reszta w normie wszystko na swoim miejscu jedynie włączanie świateł postojowych jst pomyłką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylator jest głośny i mało wydajny szkoda bo autko szybko sie nagrzewa trudno o odparowanie przednich bocznych szyb z kratek centralnych leci tylko zimne powietrze a te boczne nie działają nawet z wentylatorem dobrze ze mozna je pozamykac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na gabaryty zewnętrzne jest ok siedzisko przy przesuwaniu foteli w tył charakterystycznie podnosi sie do góry czy tego chcemy czy nie
4,0
Wyciszenie
przegroda jest wyciszona zarówno od strony kabiny jak i od strony silnika dodatkowo zastosowano wyciszenie maski silnika bardziej przeszkadza szum powietrza opływającego kanciatą karoserie i szum opon ale to tylko przy wiekszych prędkościach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
instalacja LPG zdecydowanie obniza koszty eksploatacji silnik dobrze sobie z nią radzi polecam. spalanie miesci sie w okolicach 8-9l autko nadal jest całkiem dynamiczne
4,0
Stosunek jakość/cena
nie wymagajmy cudów te samochody pojawiły sie w salonach juz w 89 roku przynajmniej czesci są tanie a budowa prosta umozliwia samodzielne naprawy wybór na rynku jest spory zadbany egzemplarz napewno pojedzi jeszcze jakis czas
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana pompy hamulcowej (blokowały sie klocki) zaworu nagrzewnicy (wyciek) osłon przegubów wewnętrznych (wyciek oleju) odbojniki amortyzatorów przód. co10-12tyśkm wymieniam uszczelkę pokrywy zaworów i nic wiecej :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie nic sie nie dzieje autko zawsze zawozi mnie tam gdzie tego potrzebuje

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Fiat Uno II