Zawieszenie
: Fajne zawieszenie o sportowym charakterze
3,0
Całokształt
Przeciętniak, uważam, że stare fiesty były lepsze
Wrażenia
2,0
Silnik
Na plus: dobra dynamika, małe spalanie, na minus: bardzo niska kultura pracy - klekocze jak mercedesy z lat 70 i do tego bardzo głośno, kiepska elastyczność - poniżej 2000 obrotów silnik wpada w tak mocne wibracje, że skrzypią elementy tapicerki i to niezależnie od biegu. Ten silnik jest do d..y.
3,0
Skrzynia biegów
Jedynym mankamentem jest to, że czasami ciężko wchodzi wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie, fajnie wchodzi w zakręty :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu trochę mało widać ale można przeboleć
3,0
Ergonomia
Jest to nowe auto a już wszystko w środku skrzypi, w większości dominuje plastik średniej jakości.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest dobre ale trzeba trochę poczekać aż zacznie grzać zwłaszcza z rana, w ogóle silnik się powoli nagrzewa, klimatyzacja działa bardzo dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze, z tyłu trochę gorzej ale 4 osoby podróżują w miare wygodnie.
2,0
Wyciszenie
Klekleklekleklekle....... ale audio załatwia sprawę :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory poza trzeszczeniem tapicerki nic się nie zepsuło
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDCi 68KM 50kW
[l/100km]