Nie najańsze autko (ja zapłaciłem 73 000), ale wybór, jak na razie, oceniam jako trafny. Doskonałe fotele - lekko usportowione - nie bolą plecy! Lekkoe żłodziejstwo ze strony Forda - w modelu pokazowym było więcej użytecznych drobiazgów - światełka, uchwyty, osłona silnika etc, ale musieli zaoszczedzić...
Ogólnie dobrze prowadzące się autko, o niezłych osiągach bez stresu o konsumpcje paliwa. Dla kogos kto tak jak ja pracuje autem - dobra propozycja.
Wrażenia
4,0
Silnik
ciut "traktorzy" ale dynamiczny, jednak czasem trzeba zredukować przy wyprzdzaniu
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów, działa OK, czasem haczy przy jedynce.
5,0
Układ jezdny
Doskonale się prowadzi, wybacza błędy, ostre hamowanie w zakręcie i tył rusza by nas wyprzedzić - lekko noga z hamulca i po sprawie.
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki, fatalna widoczność do tyłu ze środka- małe lusterko, ale są boczne.
5,0
Ergonomia
Przemyślane autko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie przy obiegu wewnetrznym "zmienia zapach" :-), podgrzewana przednia szyba - rewelacja!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej niz w Octavce, mniej niz w Mondeo ale i inna pozycja za kieownicą - wyżej.
4,0
Wyciszenie
diselka słychać w środku - traktorek - ale może dla tego, że frima Ford okrada polskich klientów z osłony na silnik...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio w zimie 5,5 l na sto - w lecia 5,0 ) trasa 70%i miasto30% 120 na H
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiał pedał sprzęgła - wymienili, lampka oświetlająca tablicę z tyłu - zalana błotem od wewnątrz?