Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II SUV Facelifting (27) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Tu naprawdę solidna czwóreczka. Skrzynia nie haczy poszczególne biegi wchodzą miękko, ale precyzyjnie, trochę problem mam z 6-tką, ale to dlatego, że do tej pory jeździłem skrzynią 5-cio biegową i jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że tą szóstkę trzeba wbijać i to tak często (komputer nakazuje już praktycznie przy 60-65 km/h) i robię to jakoś pokracznie, na raty. Natomiast o dziwo ten nieszczęsny wsteczny, mimo, że siermiężny bo z podnoszonym do...
4,0
~ZenW57
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 176KM 129kW
Hydrokinetyczna przekładnia nie najnowszej konstrukcji a może oprogramowania? jest O.K. W trybie D i S działa b. sprawnie. Ręczna zmiana biegów jest możliwa w trybie D (komputer czuwa aby nic złego kierowca nie zrobił) a w trybie S - komputer umywa ręce - Ty decydujesz czy silnik przekręcisz czy nie! Prawie jak w ręcznej przekładni. Ręczny tryb używam przy zjazdach w górach i kiedy chcę b. szybko wyprzedzić a tak najczęściej jeżdżę w trybie D....
4,0
~OLO OLEWNICZAK
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
Manual jest dobra skrzynią, szukałem takowej z uwagi na fatalne opinie i bardzo drogie w naprawie skrzynie Power Shift. Jednakże oceniam na 4 ponieważ w S-Max nie było takiego szarpania przy zmianie z 1 na 2 bieg-użytkownicy Kug, Mondeo z tymi skrzyniami trochę się na to skarżą, mnie też to trochę przeszkadza, jak się chce wykorzystać mocny start na światłach niestety nie da się zmienić na drugi bieg bez szarpnięcia.
4,0
~P_Bartosz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Skrzynia chodzi płynnie, nie zgrzyta, wybacza płytkie wysprzęglanie. Wsteczny wchodzi gładko nawet wtedy, kiedy auto delikatnie kula się do przodu. Niestety - 6 bieg jest troszkę za krótki, przez co na autostradzie przy 140km/h auto trzyma ponad 3.000obr/min i jest dość głośno w kabinie. Jednak przy "normalnej" jeździe daje sobie radę.
5,0
~WoW
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Bardzo duży plus. Przy spokojnej jeździe, o zmianie biegu świadczy tylko, opadnięcie wskazówki obrotomierza. To mój pierwszy automat, i spowodował że poprzednia skrzynia manualna była tą ostatnią. Przy 150km/h na autostradzie, po wciśnięciu gazu "do deski" pięknie zredukował i wyciągnął do 180.
4,0
~Jarek
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Skrzynka jest tak zestrojona, że jak już pisałem odnośnie opinii o silniku raczej polecam jazdę na położeniu "Sport". W położeniu "Drive" ma spore opóźnienie w reakcji na gaz. Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
~Rb
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
6-biegowy Powershift sprawuje się dobrze i sprawnie zmienia biegi. Przy zimnym silniku lubi poszarpywać przy 1 i 2. Na pewno przydało by się jeszcze jedno przełożenie przy jeździe autostradowej.
5,0
~Mondziak
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Dwusprzęgłowy 6-bieg. automat jest szybki.Szybko reaguje na dodanie gazu i w razie potrzeby redukuje bieg.Ruszanie i zmiana biegów jest bardziej płynne od DSG (porównuję z VW 2015 2,0TDI 150KM)
4,0
~Paweł
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Elastyczna, sugerowana zmiany biegów przez komp wydają się mi nie porozumieniem. 70km/h 6 bieg ? Nie zauważyłem żadnych mankamentów, biegi bez poru wchodzą tam gdzie mają wejść.
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
7,3
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~DER
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 Ecoboost 242KM 178kW
Trochę przeciąga i zbyt szybko zmienia biegi, ale to chyba wymogi "ekologiczne". Dopiero w trybie S jest tak jak powinno. I wcale więcej nie pali przy umiejętnej jeździe.
Ford Kuga II SUV Facelifting