Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga II SUV Facelifting

Amadeo_71, 6 lat temu
Silnik 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jak na te czasy auto powinno mieć przynajmniej w opcji full led z przodu i z tyłu ale nie jest usterka, ksenony i zwykłe żarówki w eksploacji bedą z pewnością o wiele tańsze...i też spełnią swoje zadanie.
5,0
Całokształt
Generalnie auto warte swojej ceny. Wersja Vignale posiada wszystko co powinien mieć samochód co potrzeba do normalnej eksploatacji a nawet trochę więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Byłem sceptyczny do tego silnika ponieważ żaden salon nie dysponował demo w benzynie 182KM, ale po zakupie okazało się że nie jest tak źle po przesiadce z S-Max 2.5 jestem pełny podziwu jak na 1,5l. Spalanie trochę niższe niż w 2,5l ale przyspieszenie trochę słabsze, ale dużej różnicy nie zauważyłem . Do codziennej jazdy i wyprzedzania w zupełności wystarcza, czuć przyspieszenie. Masa samochodu nie jest duża zatem zbiera się dość dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie automat pracuje ok. Nawet na D przy kickdown przyzwoicie się zbiera. Silnik dobrze wyciszony, wchodzi na wysokie obroty z dużą kulturą.
5,0
Układ jezdny
Dość sztywny i precyzyjny, Na zakrętach i rondach trzyma się bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Brakuje mi tyko zawieszenia pneumatycznego z S-MAXA, troszeczkę sztywne zawieszenie, szkoda że nie można za dopłatą zamówić...ale to niby suw zatem standard...Widoczność bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Siedzenia skóra Vignale bardzo przyzwoita, podgrzewane i wygodne. Wszystko generalnie po ręką. Choć wyświetlacz lekko przysłaniają wloty powietrza ale nie jest wielkim problemem. Ekran ma bardzo dobrą czułość, działa szybko, duży kontrastowy jednym słowem SYNC3 bardzo dobrze wypadł. Integracja z telefonem bez problemowa, jeszcze nie testowałem aplikacji androidowych które można instalować na SYNC3 ale jest to duży + dla Forda
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie nie było jeszcze możliwości do testów w warunkach ekstremalnych, ale na "1" siedzenia całkiem dobrze grzeją, kierownica podgrzewana ok. sprawdzona.. Nadmuch w normie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco i komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę auta to super przy 140km/h bardzo przyzwoicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gwarancji fabrycznej. Pożyjemy zobaczymy. Generalnie silnik nie jest oszczędny, ale na czym można oszczędzić. 1,5 pojemności a 182 km fizyki nie da się oszukać a jedynie normy spalania. Wszystko zbiega się do jednego czy wysoka pojemność i niskie km a niska poj. i wysokie km średnie spalanie i tak będzie wysokie. Sam nie wiem gdzie tu oszczędności i dla kogo korzyści a jeździć trzeba...
4,0
Stosunek jakość/cena
Za auto o takich gabarytach i z takim wyposażeniem w klasie premium trzeba niestety zapłacić 100.000,- więcej Wersja Vignale praktycznie nie ustępuje w niczym autom klasy premium chyba, że ktoś ma poczucie wartości do znaczka. A i tak po 5-7 latach spotkają się w tym samy przedziale cenowym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
66,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Kuga II SUV Facelifting