AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Ford
Maverick
I
2.7 TD GL 125 KM 92 kW
2.7 TD GL 125 KM 92 kW
Oceny
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Oceny
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Podsumowanie 4 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1996
1997
1998
1996
1997
1998
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,63
średnia ocena z
4 ocen
6%
lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,75
Wrażenia
Silnik
4,75
Skrzynia biegów
4,50
Układ jezdny
4,50
Komfort
Widoczność
5,00
Ergonomia
4,50
Wentylacja i ogrzewanie
4,75
Wyciszenie
4,25
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,75
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,50
Stosunek jakość/cena
4,25
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,75
Bezawaryjność (poważne usterki)
5,00
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
Sprawdź najnowsze oferty Ford
Zobacz 813 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,7
~vizer_plus@wp.pl
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
super - bez uwag!!. przez 5 lat jedyna naprawa spowodowana czynnikiem zewnętrznym - paliwo
Dodane
22 lat temu
4,7
~Artur
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
Rozrząd koła zębate-zero problemów z silnikiem. Raz regenerowane wtryskiwacze po przebiegu 200tyś km. Tankowanie tylko Statoil i BP. Na innych stacjach niby to samo,a spalanie różne.
(Silnik)
Dodane
11 lat temu
4,5
~JK
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
redukto nieraz uratowal mi kilometrow do przebycia.
(Skrzynia biegów)
Dodane
19 lat temu
4,7
~mackoo@polbox.com
Ford Maverick I
Terenowy 2.7 TD GL 125KM 92kW
Zobacz wszystkie
oceny
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
4,6 (4 oceny)
Wybierz inny silnik
2.4 12V 124 KM
2.4 i 118 KM
2.7 TD 100 KM
2.7 TD GL 125 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Opinie
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Usterki
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick I 2.7 TD GL 125KM 92kW 1996-1998
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick I
Dane techniczne
49 raportów
zużycia paliwa
50 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy