Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo IV Hatchback (139) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 135 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Cichy_Gdańsk
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
Jak obiecałem tak robię. Po konkretnym czasie i przebiegu opisuję auto jeszcze raz. Mondeo \'2008, 1,8TDCI 125KM. Odebrany z salonu 31.01.2009. Od razu zdziwił mnie brak podświetlenia przycisku otwierania okna z przodu, po stronie pasażera. Okazało się, że przycisk jest niepodłączony. Po 1,5 roku, gdy dokładnie przyjrzałem się tym samym drzwiom - okazało się, że mają skazę pod lakierem. Paproch, opłynięty przez lakier. Zbieg okoliczności? Po...
1,0
~piki
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec Flexifuel 145KM 107kW
2x wymieniany zamek przedniej pokrywy (nie można było zamknąć), pękła linka od tegoż zamka (przerdzewiała!!!), naprawa zamka prawych przednich drzwi (korozja jakiegoś jednego elementu), kilkukrotna naprawa fabrycznego alarmu i zamka centralnego (nie zamykał drzwi lub otwierał okna co doprowadziło raz do zalania samochodu!), schodzi lakier z brzegów drzwi!, padły teleskopy od tylniej klapy - do wymiany. Jedną z ciekawszych awarii było brak...
5,0
~Wiktor
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.6 Duratec 120KM 88kW
Podczas mojej eksploatacji na przestrzeni 50 tyś km w około 2,5 roku miałem dwie usterki które zażegnałem dzień po wystąpieniu. Pierwszą było uszkodzenie aparatu zapłonowego co spowodowało pracę na 3 cylindrach (awaria nastąpiła około 12 w nocy, rano po telefonie do pierwszego sklepu z częściami o godzinie 9 samochód znów działał w 100% jak należy). Koszt wymiany na Boscha wraz ze świecami - 270zł i 20 minut roboty z trzema kluczami. Drugą...
4,0
~Michał
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Daję 4 gwiazdki bo mam świadomość, że te usterki wynikają po prostu z przebiegu: 1. Słaba maglownica (wygląda jak od "malucha" a nie 1.5 tonowej limuzyny). Poddała się przy 200.000 km 2. Turbina - od początku od kupna (189.000) coś niedomagała. Przyczyną była nieszczelność na kolektorze wydechowym, ale turbina nie była już pierwszej świeżości. Na szczęście to prosta konstrukcja i regeneracja nie jest kosztowna (1200 zł) 3. Sprzęgło z...
4,0
~Fordziarz
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Raczej brak... Auto użytkowane w trasie.. Napisze tutaj o upierdliwym trzeszczeniu fotela kierowcy, podskakujących wycieraczkach przy dużych prędkościach, bardzo nieoszczędnych spryskiwaczach (duże zużycie płynu) Zasuwająca podczas deszczu woda do środka auta przy otwartym oknie bocznych drzwi (dla palaczy zgroza) i rozmazujący się bród na bocznych szybach gdy otworzymy okno co znacząco ogranicza widoczność! Kontrola Trakcji działa z dużym...
2,0
~zawiedziony
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Po dwóch miesiącach słabej eksploatacji (3500km)samochód znajduje się w serwisie.Okazało się że przekładnia kierownicy nadaje się do wymiany.Nastąpił wyciek płynu (wycieku nie było widać w ogóle na zewnątrz).W serwisie ekspert stwierdził,że jest to wada fabryczna uszczelki.Dorzucił jeszcze,że nie zaleca jazdy tym samochodem w takim stanie technicznym,a ponieważ auto nie zostało zaholowane do serwisu, więc oferuje samochód zastępczy odpłatnie...
3,0
~obiektywny
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Przy pierwszym większym deszczu , na przedniej szybie pojawiła się woda.... od środka!!! Po 9 tyś. komputer wyświetlił komunikat o natychmiastowej wymianie oleju??? - akcja serwisowa Forda, po 11tyś zbieżność kół z przodu wymagała ponownej regulacji (Ford nie uznał naprawy na gwarancji). Zimą (szczególnie przy częstych wizytach w myjni) potrafią zamarznąć siłowniki od zamków centralnych (dwukrotnie tej zimy) ale przecież nie ma samochodów...
3,0
~jam
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratec 145KM 107kW
po 60 tyś. wymiana przepustnicy i naprawa skrzyni biegów, po 100 tyś. - druga naprawa skrzyni i problemy z zawieszeniem. Co 10 - 15 tyś - wymiana świec. Nie polecam niskiego profilu opon (17 cali) bo jeździ się mało komfortowo i szybciej zużywa się zawieszenie (szczególnie na naszych drogach!). Problemy z fabryczną nawigacją - zacinanie i bardzo długie wyszukiwanie trasy. Dwie wymiany odbiornika GPS... Poza tym ok :)
3,0
~Tomasz
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Wymiana maglownicy przy 180 tys. , wymiana pompy wspomagania przy 280 tys. problemy z tylnimi zaciskami, wymiana sprzęgła i dwumasy na zwykłe sprzęgło i zwykłe koło zamachowe w okolicach 290 tys.. Generalnie jeszcze się nie zdarzyło aby auto stanęło gdzieś na drodze, zawsze dało się jechać. Chociaż podejrzewam, że w okolicach 300 tys. do wymiany lub regeneracji będzie jeszcze alternator.
2,0
~Andrew
Ford Mondeo IV
Hatchback 1.8 Duratorq TDCi 125KM 92kW
W tym roku minęło 100 tys na liczniku i 7 lat użytkowania no i się zaczęło: zjadło tłumik końcowy z rurą do tłumika środkowoego, umarła chłodnica klimatyzacji, zaczął wyciekać olej spod rozrządu i na łączeniu skrzyni z silnikiem, tuleje tylnych wahaczy zmurszałe, tuleje pod tylnymi amortyzatorami w strzepach, filtra kabinowego samodzielnie nie wymienisz - chyba że masz dużo samozaparcia.
Ford Mondeo IV Hatchback