Szukaj

Lista ocen Ford Mustang V Coupe (21) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Aszp
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Plusy za wygląd, dźwięk i cenę. Minusy za tandetne wykończenie wnętrz. Spalanie to jakaś abstrakcja. 25L w mieście (ok przyznaję lubię deptać w podłogę, ale bez przesady) do tego przyspieszenie i V-max też wstyd na światłach stawać, bo byle type-Rki wciągają nosem a max 195km/h to skoda fabia 1.4 wyciąga. Nie wspomnę o tym że taki układ hamulcowy powinien być wkładany do peugeota 206 a nie ciężkiego \"sportowego auta\" dłuższy od forda...
4,0
~Łukasz J.
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Hm, paski na tylnej szybie grzeją tylko trzy. Nie jeżdżę często, więc to nie przeszkadza. Druga rzecz - powiadomienia dźwiękowe (rozgrzewanie świec(?), kierunkowskazy w trakcie jazdy, nie wyłączone światła po wyjściu) - to średnio działa (czasami działa, czasami nie), do poszukania, co może być przyczyną - może tylko bezpiecznik?. Tylny uchwyt do uchylania siedzenia - od strony kierowcy mam nie sprawny od początku. W każdym siedzeniu są dwa,...
1,0
~K?/
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Samochód z epoki cięcia kosztów przez Forda. Doskwierają mu ciągłe drobne usterki. Miałem w swoim awarię oświetlenia we wnętrzu (nie gasło), dwukrotnie awarię elektrycznych szyb, kilka razy czyszczono układ hamulcowy z uwagi na ciągłe skrzypienie zacisków, awarię świateł tylnych stopu, awarię systemu kontroli trakcji, awarię hamulca ręcznego. Jak na 10 letnie auto - za dużo. Ponadto uwagi corocznie wymagało zawieszenie samochodu - dostęp do...
5,0
~cezar
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Nic nie stuka, nic nie puka, elementy wnętrza spasowane idealnie. Nic się nie psuje, klamki nie odpadają, przyciski się nie wycierają; nic nie popękało, nie trzeszczy. Na rynku jest jednak wiele sztuk powypadkowych, które mogą być gorzej zrobione w zależności jaki handlarz sprowadzał i komu zlecał \"wyklepanie\" - a wiemy że dla handlarza zrobić \"im taniej tym lepiej\".
4,0
~czlowiek
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Mam problemy z wlaniem benzyny w goracy dzien do baku bo wylacza sie pistolet na stacjii i czsem zapali mi sie jakis blad spalin...ale wygasze go ELMEM i jest OK...
4,0
~artur_stępień
Ford Mustang V
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Z małymi pierdołami wychodziły podobno nawet z fabryki więc nie można mieć do niego pretensji. Natomiast jakiejś specjalnej awaryjności nie widać.
4,0
~Mateusz
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
delikatnie rozszczeliła się chłodnica ale niskim kosztem została uszczelniona. radio zepsuła się zmieniarka więcej uwag brak
4,0
~Konrad
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Na razie niewiele przejechałem, ale nie spodziewam się więcej niż w europejskich, odciążone silniki dłużej wytrzymują.
5,0
~ms007
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Totalnie nic się nie psuje - prosta i trwała konstrukcja bez zbędnych udziwnień i rozbudowanej elektroniki.
4,0
~K
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Elektronika. Przepalone lampki, problem z centralnym zamkiem.
Ford Mustang V Coupe