Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting

Michał, 5 lat temu
Silnik 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ten samkchód wygląda fajnie i w środku jest naprawdę cywilizowanym pickupem
5,0
Całokształt
Bardzo uniwersalne auto w wersji Limited ma wszystko czego potrzeba i według mojej oceny świetnie wygląda
Wrażenia
5,0
Silnik
Batdzo elastyczny, szczególnie po zrobieniu nowego programu silnika 550Nm sprawia że w automacie jak jest leko mokro traci trakcję nawet na 2 biegu. Minus za nietezymanie mocy seryjnej ! realnie to auto ma 180-185KM Na hamownii , moc 200KM Jest to moc samego silnika na hamownii silnikowej aktualnie mam 220 KM i jest optymalnie.
5,0
Skrzynia biegów
klasyczny hydrokinetyk odporny na złe traktowanie dość szybki działa ok
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo pewnie się prowadzi , fajna pozycja za kierownicą, siedzi się wysoko na autostradzie i po równej nawierzchni jest bardzo dobrze. Prędkości 160-180 km/h nie robią na nim wrażenia jedzie jak po sznurku. Kiedy wpadniemy na nierówny odcinek nie jest już tak kolorowo tył jest dość sztywny i auto podskakuje( jak na pickupa jest nieźle lepiej niż hilux czy navara) sprawę załatwia jeżdźenie z obciążoną paką( ja niestety nic nie wożę za specjalnie)
5,0
Karoseria
Jeden z najładniejszych pickupów
Komfort
5,0
Widoczność
Standardowy problem osób jeżdzących pickupami z tyłu do 150cm nic nie widzisz przy cofaniu ale są czujniki i kamera więc nie robi to większego problemu. Po prostu duże auto jak każde ma słabszą widiczność w niektórych martwych polach. Ogólnie widiczność jest bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Samochód posiada wiele miejsc na klamoty np. na desce rozdzielczej jest półka poza wersją wildtrak oraz pod radiem , dobrze umieszczone uchwyty na napoje tak pod ręką. Schowek klimatyzowany , przyciski rozmieszczone intuicyjnie radio z sync 3 działa spoko i ma fajne opcję np. można podłączyć się z android auto i kożystać z mapy google na 8 calowym ekranie samochodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mocno chłodzi jeśli trzeba, dobrze ogrzewa choć , brak dodatkowych nawiewów z tyłu podgrzewana elektrycznie przednia i tylna szyba oraz lusterka działa to szybko i sprawnie, dobre podgrzewane fotele
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 192cm wzrostu bardziej zaokrągloną sylwetkę i miejsca z przodu nigdy mi nie brakuje , nie odsuwam się nawet na maxa do tyłu bo jest ok na szerokość też jest sporo miejsca ale z tyłu za mną jest tak sobie bez szału. Sam za sobą niechciałbym jechać za daleko z tyłu ,jest więc dość przeciętnie. W samochodzie typu vw passat z tyłu powinno być lepiej z miejscem no ale nie każdy kierowca ma ponad 190cm wiec wtedy nie powinno być tak strasznie
5,0
Wyciszenie
sprawdzałem przy 130 km/h mam tak samo głośno jak w audi q7 mierzone decybele ( nie pamiętam wyniku) Jest według mnie dobrze wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis nie jest kosmicznie drogi, dolewki ad blue też nie są kosmicznie drogie mi wychodzi dokewka ad blue co 10 000km jakieś 16 l . Serwis forda przewiduje duże serwisy co 30 000 km tak wiec co 10 000 pojawiam się na samą wymianę oleju ( nie muszę ale zawsze tak wymieniam) koszt wymiany oleju to 150 zł za wymianę plus 70zł filtr plus olej 9 litrów około 400zł 0w30 castrol auto na razie nowe więc nie za wiele mogę więcej powiedzieć
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic nie skrzypi nic nie puka twarde plastiki ma nawet amarok i mercedes x a są to pickupy klasy niby premium droższe nawet o 20-30% od rangera. Uważam że za podobną kwotè trudno dostać auto dużego producenta z automatem, przyzwoitym silnikiem dobrym wyposażeniem i bajerami plus napęd 4x4 z reduktorem i takim designem za taką cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic dzięki Bogu!:-)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting