Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Pickup
Oznaczona symbolem T6, zaprezentowana w roku 2011, najnowsza i obecnie produkowana, trzecie generacja modelu. Ranger do części krajów Starego Kontynentu (także do Polski) trafił w 2012 roku. Pod względem stylistycznym model odmieniono, przywiązując większą wagę nie tylko do użytkowych aspektów pojazdu, ale również estetycznych czy luksusowych. Dzieli m.in. płytę podłogową z Mazdą BT-50, z którą nadal jest konstrukcyjnie blisko spokrewniony. Począwszy od obecnej generacji, model nie będzie oferowany na rynku amerykańskim, gdyż stanowiłby wewnętrzną konkurencję dla fordowskich pickupów serii F.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,4 m
Promień skrętu 6,2 m
Długość 5362 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2163 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1977 mm
Wysokość 1815 mm
Rozstaw osi 3220 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Prześwit 229 mm
Prześwit 4x4 229 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1287 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1287 l
Wysokość progu załadowczego 835 mm
Kąt natarcia 28 stopnie
Kąt rampowy 25 stopnie
Kąt zejścia 28 stopnie
Kąt przechyłu bocznego 35 stopnie
Głębokość brodzenia 800 mm
Przedział ładunkowy - długość 1549 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1560 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 511 mm
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,4
~MartiT
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Moim zdaniem auto bardzo uniwersalne prowadzę firmę instalatorską z obsługą techniczną obiektów, potrzebuje przewieść tone przewiozę , potrzebuję wyjechać na wakacje morze i góry pojadę z rodziną przynajmniej kobieta mi nie narzeka że bagażnik za mały, Przed zakupem testowałem Nissana navarę oraz mercedesa X ( Jak nie patrzeć to samo ) powiem silniki 2,3 bi turbo jak pamiętam, lekka turbo dziura na starcie i brak dźwięku , Co do mnie przemówiło jakość wykończenia deska obszyta skórą no i wersje którą posiadam wildtrak x blue performance kolor piękny i wstawki czarne w połysku . Polecam dla mnie koło mustanga pozycja numer 1
4,8
~Piotr Drygała
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Zastanawiałem się nad tym autem pół roku. W końcu podjąłem decyzję, że biorę Rangera. Mam wersję Limited z kamera cofania, czujnikami parkowania z przodu, gniazdkiem 230V, nawigacją,hakiem i co najważniejsze z roletą paki. Dla mnie auto wymarzone. Posiada wszystko co wymagam w aucie terenowym potrzebnym do mojej działalności. Auto wzbudza ogromne zainteresowanie. Navary i inne terenówki wszystkim się znudziły, natomiast gdzie nie pojadę tym autem ludzie podchodzą, oglądają i chcą z nim zrobić fotkę. Na drodze auto budzi respekt. Wystarczy, że jadąc za kimś na zderzaku ktoś widzi wielki nos Rangera i momentalnie zjeżdża Ci z drogi. Ciągnięcie 3t przyczepy to dla niego igraszka. Można doczepić się do ciężko zamykających się drzwi(podwójne uszczelki), które co chwila trzeba drugi zaraz zamykać ale w końcu to auto można topić w 80cm wodzie więc drzwi muszą być szczelne. Brakuje mi chwilowego spalania w l/h - jestem bardzo skrupulatny w spalaniu i chciałbym widzieć wynik cyfrowy a nie w kształcie paska. Spalanie nie jest duże i zależy głównie od nogi. Na trasie może spalić od 7l/100km do 14l/100km. Przykładowo: przy prędkości 100km pali 7l/100km, przy 120km/h-8,5l/100, przy 140km-10,5l/100km. Z przyczepą o 2l więcej
4,1
~Krzysztof
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Samochód prezentuje się bardzo dobrze. Posiadam wersje Black Edition. W terenie spisuje się nieźle a do tego można nim całkiem szybko i komfortowo podróżować autostradą. Niestety podczas niespełna 1,5 roku użytkowania 4 raz jest na naprawie gwarancyjnej... wszystkim polecam płatne przedłużenie gwarancji
Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting