Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

MAREK O., 13 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,31
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
POMIJAJĄC SPALANIE OGÓLNIE SAMOCHÓD IDEALNY.
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK 2.0 - 163KM. NAJNOWSZY MODEL S-MAX. SPALANIE BARDZO WYSOKIE NIESTETY. CHOCIAŻ ELESTYCZNOŚCI JEST BARDZO DOBRA.
5,0
Skrzynia biegów
POWERSHIFT - IDEALNA.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NIESTETY. POPRZEDNI MODEL 2.0 - 140KM PALIŁ MIN. 2 LITRY MNIEJ. TUTAJ SPALANIE SREDNIE 9.5. I TO JEST PORAŻKA TEGO MODELU.
5,0
Stosunek jakość/cena
PORÓWNYWALNY WYPOSAŻENIEM, WYKOŃCZENIEM, AWARYJNOŚCIĄ, SILNIKIEM ITD. ITD. SAMOCHÓD MARKI BMW, AUDI , MERCEDES KOSZTOWAŁ 300-350 TYŚ. JESZCZE RAZ NAPISZĘ 300-350 TYŚ. DLA WIELBICIELI TYCH MAREK. OCZYWIŚCIE PISZĘ O WERSJI NAJBOGATSZEJ S-MAX.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting