Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit Custom

enwar, 7 lat temu
Silnik 2.2 TDCi 125KM 92kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 77 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Transit Custom 2.2 TDCi 125KM 92kW od 2014 - Oceń swoje auto
2,54
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Samochód ładnie się prezentuje i jest ładny w środku , siedzi się bardzie jak w osobówce . Mam długą wersję i samochód jest użytkowo fajny .Do firmy i dla rodziny . Ale jakość i serwis to koszmar .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : komputer pokładowy
Silnik : niesprawny termostat
Układ elektryczny : niesprawna nagrzewnica kabiny
2,0
Całokształt
Auto fajnie wygląda nic poza tym . Niedopracowane , usterkowe . Kiepskie materiały . Producent na czym mógł to oszczędzał . Parametry spalania nie zgodne z rzeczywistym spaleniem , zaniżone ok 20%. Mój egzemplarz w okresie gwarancji , był 6 razy odholowany na lawecie do serwisu , gdzie przestał 40 dni . Serwis to nie serwis tylko tumaneria , która nie potrafi nic , a wszystko to firmuje FORD POLSKA i uważa ze to klient jest głupi i wredny .
Wrażenia
3,0
Silnik
Dużo pali , mało dynamiczny . Sprawdziłem go na hamowni . Producent zawyża parametry , podobnie jak ze spalaniem . Moc rzeczywista to 120,5 KM , moment 318,3 Nm . Pprzy temp -12 stopni termostat zamarza . Po przejechaniu ok 20 km silnik się gotuje , a system odcina zapłon . SUPER !
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń .
3,0
Układ jezdny
Resory na tylnej osi to nie porozumienie . Autem buja , ładunek podskakuje . Na zakrętach trzeba uważac bo "wynosi " .
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra , bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Dobra , bez zastrzeżeń
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie koszmar . Przy temeraturze -12 stopni nagrzewnica zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem po ok godzinie pracy silnika . Serwis twierdzi że to nie usterka . GRATLACJE ! Szyby są często zaparowane , praktycznie bez nawiewu na szybę nie można jechać . A konfiguracja pracy klimy zupełnie bez sensu . Jak sie nie pilnuje ustawienia pokręteł ,to klima cały czas jest aktywna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jest ok . Dal pasażerów na przedniej kanapie ciasnota . Dlaczego uparli sie na 3 miejsca z przodu . Ja wolałbym dwa i trochę więcej przestrzeni
3,0
Wyciszenie
Bardzo ubogo i oszczędnie . Dlaczego ten samochód nie ma nadkoli i osłony silnika . Nie mogłam patrzeć jak woda i błoto zalewa przewody , złączki elektryczne i inne rzeczy . Po zamontowaniu nadkoli , czysto i dużo ciszej .
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Płacę netto 1650 zł raty leasingowej . Samochód pali więcej niż podaje producent ,czyli wtopa . Samochód usterkowy a serwis do niczego . Auto stało 40 dni w naprawach,przez 12 miesięcy ,a ja dostałem auto zastępcze na 10 dni - wtopa Przez ciągłe usterki nie mogłem normalnie pracować - wtopa
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód usterkowy. Poziom wykonania i użytych materiałów bardzo niski - chińszczyzna . Zapłaciłem za system AUTO START-STOP - auto otrzymałem bez systemu . Żeby jakoś dało się tym jeździć trzeba było "walczyć " z nieudolnym serwisem i Ford Polska ,w celu doprowadzenia auta do stanu używalności . Słabe uszczelki , słaba tapicerka , pękające plastiki , opadające drzwi pasażera , chlapacze odpadły po pół roku !
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- pęknięte fabrycznie gniazdo zamka drzwi bocznych -od ON spuchła uszzelka drzwi , która jest poniżej , - po 6 miesiącach przestał działać zamek pokrywy silnika - po 6 miesiącach odpadły przednie hlapacze -Plastiki sie połamały - po roku rozpadła sie plastikowa obudowa zamka pasów bezpieczeństwa - po 2 latach - zaczęła się "sypać" tapicerka fotela kierowcy ( 50 tyś km ) - kupiłem pokrowce
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- wadliwy komputer pokładowy - usterka z którą kilka serwisów "walczyło " 20 miesięcy . KOSZMAR ! - wadliwe łożysko lewej półosi , serwis twierdził że to opony szumią i jest ok , ale jak już auto padło to wymienili (40 tyś km ) - wymiana kolumny kierownicy - auta nie da się użytkować poniżej -12 stopni ponieważ nadmuch nie grzeje i zamarza termostat . Serwis 2 razy sprawdzał i twierdzi że tak ma być . -

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Transit Custom 2.2 TDCi 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Transit Custom