AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
FSO
Polonez
Atu Plus
1.6 GSi 84 KM 62 kW
1.6 GSi 84 KM 62 kW
Oceny
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Oceny
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Podsumowanie 137 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1998
1999
2000
2001
2002
1998
1999
2000
2001
2002
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,89
średnia ocena z
137 ocen
5%
gorzej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,01
Wrażenia
Silnik
3,70
Skrzynia biegów
3,74
Układ jezdny
3,75
Komfort
Widoczność
4,34
Ergonomia
3,74
Wentylacja i ogrzewanie
3,91
Wyciszenie
3,24
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,25
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,63
Stosunek jakość/cena
4,33
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,85
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,12
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Karoseria
- Przeniesienie napędu
- Układ hamulcowy
- Układ elektryczny
- Zawieszenie
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Najnowsze
oceny FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
3,3
~Starlight
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
No cóż to tylko Polonez.Pojazd z innej epoki.Toczywóz.Ale dojdzie wszędzie to fakt.Mój egzemplarz jeździ na benzynie.Trochę to kosztuje ale wiele nie jeżdżę więc montaż gazu (pomijając że miałem już auto z tym wynalazkiem i już raczej nie chcę) jest zupełnie nieopłacalna.Silnik GSI to już niestety nie dawny prosty GLI.Napakowano elektronicznych udziwnień co może dało ciut lepszą elastyczność silnika oraz minimalnie lepszą ekonomikę ale byle...
Dodane
13 lat temu
4,2
~Grzegorz Malbork
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
\"Polonez\" Brzmi dumnie dla Polaka .Marzenie naszych rodziców i dziadków ,lecz dziś dużo ludzi myśli jeździ polonezem bo go nie stac na nic innego ... bzdura. Zaczeło się gdy miałem 13 lat ojciec kupił pierwszego poloneza 1.6 GLE (gaźnik) po kupnie dla długiej i bezproblemowej eksploatacji został wyremontowany silnik od podstaw po 1 szlif oraz blacharka po sam koniec jeździł i nigdy nie zawiódł (a jeździł puki nie zardzewiały podłożnice drugi...
Dodane
14 lat temu
3,5
~Jychu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Ludzie szanujmy ten samochód. Niegdyś marzenie - dzis powód do kpin i żartów. Jednak zastanówmy się głębiej nad tym autem. W miare młode auto, najczęściej serwisowane, z pewnym przebiegiem kosztuje niewiele, a przecież kupując auto za ok 3 tyś z gazem i np z 1999 roku nie możemy oczekiwac cudów. Jest to typowy arbaitswagen. Samochód, który pozwoli ci bezpiecznie dotrzeć do celu, musisz tylko być pokorny i wiedzeć że to tylko Polonez, ale auto...
Dodane
18 lat temu
3,6
~Lunar
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Samochód dobry po przejechaniu nim ponad 100 000 km oceniam bardzo pozytywnie, szczególnie śmieszne wydają się dla mnie oceny znajomych którzy mówlili \"polonez to złom ciągle w warsztacie i rdzewieje po roku\". TOTALNE BREDNIE. Jeżeli chodzi o rdzewienie to auto 14 letnie (prod. 1998) do tej pory nie ma wykwitów rdzy!
Dodane
13 lat temu
4,4
~hi
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Podsumowując, to trzeba powiedzieć, że Polonez to już legenda. Mój egzemplarz jeździł przez sześć lat a potem kolejnych sześć stał w szopie. Na lakierze ani jednej rysy czy odprysku, środek bez zarzutu, 55 tyś przebiegu. Fajny niespotykany już sznyt nadwozia w ostry kancik. W środku prawie jak w PRL-u, czyli nostalgia. Wszystko za nieco ponad 3 tyś zł. Klick zamykanych drzwi gratis. Jednym słowem samochód dla dojrzałego mężczyzny.
Dodane
14 lat temu
3,7
~klausiu
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
tanie auto, nie psuje się, przestronne wnętrze, zerowe zainteresowanie na ulicy, nawet psy nie sikają na koła, za to średnio oszczędne, napewno nie ciche, no i prowadzi się średnio precyzyjnie i wygodnie
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
FSO Polonez Atu Plus
1.6 GSi 84KM 62kW
Średni koszt
przejechania 100 km
33,50 zł
pb
10,6
l/100km
lpg
10,1
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Mr. Frog
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Auto jest polskie - ostatnie - więcej już chyba nie będziemy mieli - szkoda, bo w czasach gdy powstawało - wstydu nie było. I to że było tam jakoś modernizowane i dotrwało do dziś... to też jest jakieś osiągnięcie. Jeździ. Jest pojemne. Tanie w eksploatacji. Ciągnie bezproblemowo przyczepę, wiezie bagażnik dachowy z rowerami, albo box i idzie jak czołg. Ale czy na polskie drogi jest potrzebna jakaś finezja?....
Dodane
17 lat temu
3,2
~marcin
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
skrzynia na 2 i 4 brzęczy, silnik bez awarii jak na razie, przednie zawieszenie do bani - dwa razy w ruku wizyta u mechanika. problemy ze zbieżnością - ustawiana kilka razy a i tak opony tnie. tłumiki szybko się kończą. No ale to przeciez polonez
Dodane
17 lat temu
3,7
~Bertone
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Autko super na początek, szczególnie w wersji PLUS: lekko się nim manewruje, części są tanie, łatwo dostępne. Nie jest to auto do szaleńczej jazdy, w sumie uczy pokory. Polecam dla tych wszystkich, którzy zaczynają swą przygodę z motoryzacją
Dodane
18 lat temu
4,4
~rak50@poczta.onet.pl
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Ekonomiczny w utrzymaniu i eksploatacji. Dobra osiągi jezdne na złych nawierzchniach. Dość dobry komfort jazdy. Duży bagażnik możliwość powiękrzenia po położeniu tylnych siedzeń prawie dwukrotna. Duża niezawodność i możliwość naprawy w każym warsztacie. Niskie ceny części i niskie koszty napraw. Krótkie terminy napraw.
Dodane
18 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
3,9 (137 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 103 KM
1.5 75 KM
1.5 GLE 82 KM
1.6 GL 87 KM
1.6 GLi 76 KM
1.6 GSi 84 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Opinie
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Usterki
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
FSO
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Atu Plus
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
9 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy