Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

Avp919, 4 lata temu
Silnik 1.4 103KM 76kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 73 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Bardzo fajne autko, nie należy słuchać mitów... Wnętrze wykonane z miękkiego tworzywa wszystko przyjemne dotyku nie wygląda jak by miało się rozpasc, wykonanie troszkę toporne ale porządne, wiadomo to lata 90. Auto wygodne, nie trzeba się bać o to że się coś urwie na dziurach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik Rovera świetnie się spisuje! Z ohv nie miałem doczynienia za wiele ale podobno zdrowe ohv na wtrysku nie jest takie złe a w ogóle gsi
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie że lewarek jest pod skosem, wygodnie się zmienia biegi, wszystko wchodzi z delikatnym przyjemnym oporem
4,0
Układ jezdny
Co tu dużo mówić polonez wbrew pozorom prowadzi się nienajgorzej jak na auto swojej klasy... Szczególnie po 93 r kiedy poszerzono zawieszenie, dodatkowo można założyć koła 15"
4,0
Karoseria
Bardzo śliczna linia nadwozia, tzw trapez, ostre linie. Jeżeli został dobrze zakonserwowany tak jak mój to nie powinno się nic dziać, jednak nie jest to ocynk i trzeba zwracać uwagę na odpryski i tym podobne rzeczy. Nie zaszkodzi splukiwac z soli i brudu.ja zawsze wyplukuje piasek z końcówek progow itd.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest świetna, szczególnie przy cofaniu do tyłu, widać wszystko, dużym plusem jest okienko w słupku c
5,0
Ergonomia
Jak najbardziej na plus, fotele inter groclin bardzo wygodne, polecam!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jak najbardziej super, szybko się nagrzewa, w zimę robi się szybko w środku ciepło ale wentylator nagrzewnicy mógł by troszkę mocniej i ciszej wiać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W Polonezie jak na takie autko jest naprawdę dużo miejsca, a dzięki fotelom inter groclin można bez problemu jeździć w długie trasy
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie jest najgorsze, jeśli mamy silnik Rovera, jednak mimo to mozna delikatnie je poprawić, ponieważ jednak jest to napęd na tył który przenosi więcej dźwięków niż napęd na przód aczkolwiek jeżeli wszystko działa jak należy a most jest cichy to nie jest najgorzej, zdecydowanie głośniej jest w dieslach,np w audi 80, vw Sharan
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to naprawdę tani samochód, z silnikiem rovera wcale nie pali dużo, a mity z paliwozernosci wzięły się ze starych rozregulowanych gaznikowcow...
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, jednak ze względu na zabytek ceny samochodu powoli idą w górę...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli coś się zepsuje to są to pierdół i można to bez problemu w domu naprawić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 103KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.4 103KM 76kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,1
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro