Szukaj

Lista ocen Honda Accord V Sedan (147) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~sieluzyc@o2.pl
Honda Accord V
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
Poprzedni wlasciciel (Niemiec) mial chyba sportowe zaciecie, bo zalozyl sportowe sprezyny. W Niemczech jezdzi sie tym super, ale w Polsce jest tragedia. Nikomu nie polecam takich zabiegow. We Wroclawiu to jeszcze jako tako, ale na wschodzie Polski przezylem nie jeden szok. Po powrocie z wakacji po Polsce udalem sie na przeglad zawieszenia, ale nic nie rozwalilem. Trzeba tez uwazac w podziemnych garazach. W zakretach z tym zawieszeniem jest...
4,0
~szefc
Honda Accord V
Sedan 2.0 i S 131KM 96kW
Może jest troszkę za miękki, ale idzie się przyzwyczaić. Mimo to, nawet ładnie wchodzi w zakręty. Zawieszenie bezproblemowe przez długi czas użytkowania. Na przeglądach zawsze się dziwili, że tak długo jeździ na oryginalnych częściach. Po 200tyś km zaczynają się wymiany od sworzni wahaczy, ale przy 250 tyś nadal większość gum mam oryginalnych. Teraz będę wymieniał łączniki stabilizatorów. Zaskoczyły mnie piasty z tyły, które trzeba było...
5,0
~ce7
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Ten model wyszedł w 93.Nie było wtedy konkurenta w tej klasie (a czesto równiez i w drozszych) ktory by mial tak zaawanowany uklad zawieszenie.Z przodu nie mam klasycznej kolumny mc persona a system dual wishbone czyli wahacze i gorne i dolne.W ten sposób amortyzator jest calkowicie odizolowany od sił pochodzących ze skrecania.Daje to tez lepsza sztywnosc boczna i kat pochylenia koła przy ugieciu zawieszenie nie zmienia się.Tylne zawieszenie...
1,0
~NigdyWiecejJDM
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Nie podoba mi sie kompletnie zawieszenie i uklad hamulcowy. Dwa razy urwal sie dolny sworzen. Z lewej sie zapiekl i ukrecil podczas jazdy. Nie cale 10mc po wymianie calego przedniego zawieszenia, prawy sie rozpadl na dwie czesci rowniez podczas jazdy. Szczescie ze stalo sie to przy malych predkosciach i nie w trasie. A pozatym zawieszenie jest drogie w utrzymaniu, poniewaz to wielowahacz i jest multum czesci do wymiany. Przed i po regeneracji...
5,0
~NIKT
Honda Accord V
Sedan 2.0 i S 131KM 96kW
Wielbicielom marki nie jest obcym fakt, iż Hondy sprzed 99r mają najbardziej zaawansowane zawieszenie z całej rodziny. W zakrętach Hania się nie pochyla, nie jest nadsterowna ani podsterowna, trzyma się zakrętów jakby chciała udowodnić, iż jest do tego stworzona. Omijanie jakże znanym wszystkim kierowcom dziur na drodze nie stanowi większego wyzwania i nie daje się zbić z pantałyku nawet mimo najbardziej gwałtownych manewrów. Gdy nie da się...
4,0
~stayer
Honda Accord V
Sedan 1.8 i 16V 116KM 85kW
Wielowahacz z przodu i tyłu.Jedno z najbardziej zaawansowanych zawieszen z tamtych lat (niejednokrotnie duzo drozsze samochody mialy gorszy zawias).Wszystko to odwdziecza sie bardzo pewnym prowadzenia.Szkoda tylko ze to nie tył naped.Polecam elementy zawieszenia 555.Tarcze 260 za małe ale tanio mozna wymienic na 282 z mocniejszych wersji lub tych z automatem
5,0
~Jarek
Honda Accord V
Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Prowadzi się rewelacyjnie. Przyklejona jak naleśnik. Jak się śpieszy to i można 200 golić bez strachu (oczywiście na niemieckich autostradach). Zawieszenie raczej z tych sztywnych. Niestety po dziurach nie jest najlepiej z komfortem. Za to rekompensuje to na drogach dobrej klasy. Hamulce dobre ale można szybko przegrzać co skutkuje biciem tarcz.
4,0
~konzi
Honda Accord V
Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
niestety duży silnik daje tutaj o sobie znać, czuje się ciężki przód, zawieszenie z tyłu nie jest zbyt skomplikowane, ale mimo to prowadzi sie dość pewnie, całość wydaje mi się że pracuje głośniej niż w autach europejskich, ale nierówności wybiera bardzo dobrze i całkiem nieźle trzyma się drogi, jak na japończyka przystało jest dość twardo ale bez przesady
4,0
~Jan
Honda Accord V
Sedan 2.2 i VTEC 150KM 110kW
Jest niska, strasznie niska i strasznie twarda - ja to uwielbiam, ale niektórzy potrzebują wyciągarki aby z niego wysiąść. Typowo sportowe zawieszenie, które trzyma się drogi, nie wychyla się i wali po kręgosłupie przy najmniejszych wybojach. Aha, na polskie drogi - zbyt delikatnej konstrukcji to zawieszenie - zdążyłem wymienić każdy element już.
Dziennik kosztów dla Honda Accord V Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
6,4
l/100km
9,1
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sieluzyc
Honda Accord V
Sedan 2.0 i 116KM 85kW
W moim aucie sa radykalnie krotkie sprezyny (tunning poprzedniego wlasciciela), przez co w ciasnych zakretach [na rownej drodze] samochod trzyma sie drogi rewelacyjnie. Na dziurach -- horror. Bardzo precyzyjny uklad kierowniczy. Przywyklem takze do nieco zbyt silnego wspomagania. Parkowac mozna niemalze jednym palcem (opony 205/60R15).
Honda Accord V Sedan