AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Accord
VI
Sedan
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Accord VI Sedan
(199) - Silnik
Na liście zabraknie
118
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~bazants
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik pracuje jak ideał. Cichutko... trzyma zawsze idealne obroty i temperature. Frajda zaczyna sie kiedy przekroczy 4tyś obrotów i załącza sie V-tec.W normalnych bęzyniakach po przekroczeniu 5tyś.obrotów auto ma zadyszke a Honda idzie do samego końca.I to jest w tym aucie najpiękniejsze. Niestety jest jeden jedyny minus za który dałem 4 a nie 5 gwiazdek. To branie oleju,conajmniej 3-4setki oleju na 1tyś. km. Na serwisie powiedzieli że ten...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Utkwił mi w głowie komentarz jednego z posiadaczy Accorda na AutoCentrum, że 1.8 ma muła. Fakt, nie jest to Type-R, a po przesiadce z innego auta wymaga zmiany myślenia. Chcesz zmieniać biegi przy 2000 - 2200 obr/min? Jeśli tak, wtedy jadące za tobą Seicento wrzuci kierunkowskaz szykując się do wyprzedzania. Na poważnie - zmiana biegów przed załączeniem się VTEC, u mnie jest to zazwyczaj 2800 - 3000 obr/min kiedy rozpędzam auto w trasie, w...
Dodane
10 lat temu
5,0
~Kamil_D
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Mam mieszane uczucia co do zaznaczenia opcji "Doskonale", ale finalną ocenę sami Państwo sobie oszacujcie. Silnik 1.8 o mocy 136 KM w prawie półtoratonowym aucie to lekkie nieporozumienie, jednak zaskakująco dobrze daje sobie radę (udało mi się osiągnąć nieco poniżej 10 s. do setki). Trzeba nim jeździć umiejętnie - wyprzedzanie przy 80 km/h to redukcja na trójkę i ogień, a nie to, co znamy z turbodiesli, czyli gaz i do przodu - dla...
Dodane
9 lat temu
5,0
~Michał
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik moim zdaniem rewelacja. Na wolnych obrotach silniczka nie słychać, do 3 tys cichutko, powyżej mruk, od 4000rpm fajny dźwięk, od 4500rpm (załączenie vtc-a) dźwięk wręcz rewelacyjny. To o dźwięku. Jeśli chodzi o moc to faktycznie trzeba kręcić jeśli chcemy dynamicznie się przemieszczać. Przy spokojnej jeździe vteca załączać nie trzeba (4500rpm:)) Ale czy warto rezygnować z tej frajdy??? Przy osiąganiu obrotów przy których inne silniki...
Dodane
17 lat temu
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
silnik 1.8 vtec posiada 175 NM i ma moc 136 KM, o rozpędza samochód do 100 km/h w około 10 sekund, nawet po 287 tys. km pracuje bardzo równo, i w miarę cicho (choć kiedyś było ciszej ), raz na jakiś czas trzeba skontrolować olej, ponieważ VTEC lubi sobie coś wziąć, powoli zaczyna być mokro, na uszczelce pod piską olejową, o silnik trzeba dbać, co około 15-20 tys. km zmieniam olej, co około 25 reguluje luzy zaworowe w serwisie Hondy w...
Dodane
10 lat temu
5,0
~TST
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Moją córeczką miełem w posiadaniu 3 lata przez 3 lata silnik nigdy ne odmówił mi posłuszeństwa nigdy sie nie przegrzał i nie dostał zadyszki itp. przez 2 lata jezdziłem na lpg prawie tak samo jak na benzynie jedyny minus to elastyczność na gazie mniej elastyczna. dodam ze przejeździłem 130000 samochód był mocno uzywany najpierw w pracy potem na taxówce lubie wcisnąć wiec wysokie obroty to norma. nie jeden kozak został wtyle to dlatego ze...
Dodane
13 lat temu
4,0
~djdjdjd
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Miało być doskonale ale napiszę tylko "dobrze". Ogólnie silnik jest bardzo zrywny, zawsze odpala itp., VTEC działa fajnie i jest bardzo pomocny przy wyprzedzaniu + daje sporo frajdy z jazdy, z silnika jestem bardzo zadowolony ale... wiek auta obliguje i czasami wyskakuje mi głupi błąd na komputerze, niby nic a denerwuje. Do tego pije bardzo sporo oleju, zakładałem, że będzie to jakieś 300 ml/1000 km a w praktyce jest 0,5 a nawet 1...
Dodane
10 lat temu
5,0
~Edward
Honda Accord VI
Sedan 2.0 Turbo Di 105KM 77kW
Witam. posiadam to auto juz dwa late. kupilem ze wzgledu na silnik poniewaz w poprzednim samochodzi spisywal sie on rewelacyjnie i tu tez nie mam uwag. przez dwa lata zrobilem nim ponad 100000 km i poza typowymi ekspoatacyjnymi wymianami typu klocki , plyny itp. raz tylko musialem wymienic simmering skrzyni biegow a tak kompletnie brak awarii. dziwia mnie kometarze dotyczace silnika poniewaz samochod jest bardzo zwinny i elastyczny a przy tym...
Dodane
12 lat temu
5,0
~asdasdad
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Bardzo trwała jednostka, w zasadzie bezawaryjna oprócz zwykłych kwestii wynikających z zużycia (paski, świece, przewody). Należy pamiętać, że gaz montuje się tylko sprawdzony (patrz: accordklubpolska.pl) bo innego accord może nie tolerować za dobrze. Unikać kupowania z instalacją. Auto lubi też jak mu zrobić regulację zaworów od czasu do czasu. I - w tym aucie branie oleju w rozsądnych granicach to norma - jest to silnik wysokoobrotowy i MUSI...
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda Accord VI Sedan
Średni koszt
przejechania 100 km
32,67 zł
on
6,8
l/100km
pb
9,7
l/100km
lpg
11,4
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~vmj@o2.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Kultura pracy tej jednostki jest wspaniała, elastyczny tylko w górnych partiach - do wyprzedzania zrzucamy 2 biegi w dół. Przy moim przebiegu pojawił się denerwujący mały pisk od łożyska prawdopodobnie alternatora, drażni też jakaś wibracja od osłony katalizatora, będąca wynikiem korozji, ale to są elementy totalnie nieistotne! :) W moim egzemplarzu wymieniałem silnik z własnej winy, po wymianie jestem równie zadowolony co przed - nie ma...
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
20
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda Accord VI Sedan
4,3 (317 ocen)
Wybierz silnik
1.6 i 115 KM
1.8 i 136 KM
2.0 16V 147 KM
2.0 Turbo Di 105 KM
2.2 Type-R 212 KM
2.3 16V 154 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Accord w pigułce
Honda Accord
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Accord
Dane techniczne
Honda Accord VI Sedan
Raporty zużycia paliwa
Honda Accord VI Sedan
Opinie
Honda Accord VI Sedan
Usterki
Honda Accord VI Sedan
Publikacje
Honda Accord
Newsy
Honda Accord
Galerie
Honda Accord
Nasze pomiary
Honda Accord
Filmy
Honda Accord
Ogłoszenia
Honda Accord
Ceny aut używanych
Honda Accord
Dziennik kosztów
Honda Accord VI Sedan
Opinie o instalacjach LPG
Honda Accord VI Sedan
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Accord VI Sedan
Dane techniczne
335 raportów
zużycia paliwa
58 ogłoszeń
używanych
7 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy