Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan (198) - Silnik

Na liście zabraknie 117 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Borek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jak już wiadomo Honda słynie z bardzo elastycznych silników, można jechać spokojnie, wtedy silnik jest wręcz nie słyszalny, można także pobawić się w sportową jazdę, wtedy emocji nie brakuje a silnik rewelacyjnie wkręca się na czerwone pole oznaczone liczą 7 :) ( oczywiście x1000). Przy wolnych obrotach stojąc na czerwonym świetle tak naprawdę nie wiesz, czy silnik jest włączony, sugeruje o tym tylko wskazówka obrotomierza.
5,0
~kamil05041
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Do kultury pracy nie mogę się przyczepić. Jak na swój przebieg mogę stwierdzić że silnik pracuje bardzo cicho(gdzie inne auta przy tym przebiegu są głośniejsze, ale tak to jest jak ktoś z 400.000 zrobi 170.000. Mój jest z pewnego źródła dlatego też wiem że nie był kręcony, auto zostało w rodzinie:) elastyczność: jeżeli ktoś szuka adrenaliny to 2.2 Type R natomiast 1.8 jest dla mnie wystarczający od 4tyś obrotów buja się dobrze.
5,0
~Gr3gorius
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik naprawdę cichy, dopiero od 4000 rpm zaczyna fajnie \"świszczeć\" vtec. Nawet 1.8 16V 136KM wbrew temu co niektórzy opowiadają daje radę i ma kopa, a także elastyczność - wcale nie jest tak, że dopiero vtec cokolwiek pokazuje. W zakresie 2000-4000 rpm całkiem zrywny a od 4000 rpm wstępuje w niego diabeł :) Przy okazji ekonomiczny - cykl mieszany 8,5-9l benzyna, co przy tej mocy da się przeżyć...
5,0
~Kellergriss
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silnik bardzo elastyczny. Moc wystarczająca do masy samochodu. To prawda że dobrze reaguje na wyższe obroty. 90% momentu obrotowego dostępne od 2200obr/min. to wynik nie rewelacyjny ale w zupełności wystarczający. Osobiśnie przejechałem nim 190kkm bez żadnego problemu z czego ostatni 80kkm na LPG. Posiadam instalacje LANDIRENZO. Absolutnie bezproblemowa obsługa. Nie zauważyłem spadku mocy.
4,0
~borsuk4@autograf.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Silnik to mieszanka. Jest bardzo przyjazny w mieście, dobrze przyspiesza ,jest cichutki,w miare elastyczny ,napewno nie zawiedzie osiągami normalnego kierowce, nie pirata.A po wyżej 4000 obr/m robi sie naprawde dynamicznie i po hondowsku głośno ale naprawde nie za głośno .Fakt na trasie powyżej 150 jest troszke męczący ten hondowski chałas ,ale gdzie tu jeździć z prędkością 160km/h hi hi dłuższy czas.
4,0
~piotrek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
dość mocny, wysoko obrotowy (wyprzedzanie na obrotach od 4000 do 6000) bardzo fajnie wkręca się na obroty. Z LPG to już jednak nie za bardzo- strata mocy ok. 10%, powyżej 5000 obr. instalacja staje się niewydolna (mam sekwencyjną) obroty spadają poniżej minimalnych (silnik potrafi zgasnąć). Ważna jest odległość zamontowania wtryskiwaczy LPG- przy zbyt dużej silnik będzie gasł i szarpał.
3,0
~TedNork
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Japońskie 1.8 to jeden z najlepszych silników. Pancerne nie do zajechania. Przez 2 lata nie miałem z nim jakiś dużych problemów , lecz czasem falował na obrotach przy dużych temperaturach. Wymieniałem świece, kable. Czyściłem przepustnice i wymieniałem krokowy. Niestety nic nie pomogło i dałem sobie z tym spokój. Olej łykał 1.5 l na rok czyli mało. Tak to bez wiekszych zastrzeżeń
3,0
~Jarek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Silniki te podobno są "nie do zarżnięcia". Nic bardziej mylnego. Wystarczy wejść w temat trochę bardziej i okazuje się, że silnik taki idealny nie jest. Owszem, są żywotne, ale co to za żywotność, gdy zużywa nadmierną ilość oleju po dłuższym czasie? Kupując używanego, miej na uwadze, że duża część Accordów "bierze olej" i tylko remont pozostaje.
4,0
~bartas
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Powiem szczerze ze sie wahałem między 1,8 a 2,0. Ale po zakupie niczego nie żałuje, silnik naprawde rewalacyjny, jedyny jego minus to barzo słabiutki na niskich obrotach no ale to w koncu benzynowe 16v więc niczego więcej się nie spodziewałem, zabawa rozpoczyna sie po przekroczeniu magicznej granicy 4300 o/min, wtedy rwie naprawdę pięknie przy przyjemnym dla ucha świście v-teca
4,0
~accordklubpolska.pl FMI
Honda Accord VI
Sedan 1.6 i 115KM 85kW
Silnik całkowicie niezawodny. Zrobiłem przez 2 lata 55tyś km i ani razu nie było nawet najmniejszej usterki, a już mu wyskoczyło 201000km. Cały czas jeżdżony na oleju pełen syntetyk, nie bierze więcej jak 0.1l na 10tys km. Mimo wszystko silnik o pojemności 1.6 i mocy 115km to trochę za mało jak do tak dużego auta, osiągi nie są oszałamiające, ale Opel Vectra 1.8 nie ma szans :P
Honda Accord VI Sedan