Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Kombi (107) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Diabeł, diabeł i jeszcze raz diabeł. Wysokie obroty, przyspiesza bardzo fajnie i przyjemnie ryczy ( Na niższych obrotach praktycznie niesłyszalny- jednak niech dostanie obrotów i wtedy pokazuje swoje prawdziwe "ja") - ewidentnie sportowe zacięcie! Daje komfort podróżowania, można bez problemu wyprzedzać i się cieszyć. Osobiście mi wystarczy, choć 2.4 by też mi pasował - uważam, że między bajki można włożyć to legendarne zużywanie oleju przez...
5,0
~Rob
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Ktoś tu napisał że silnik prosty jak budowa cepa...? Otóż nie, wystarczy trochę poczytać jest to jedna z bardziej zaawansowanych konstrukcji w klasie rzędowych czwórek, przemyślana a przez to bezawaryjna. Ktoś się żalił że bierze olej...otóż jest to silnik DOHC a taka konstrukcja bierze olej bo tak ma po prostu i nie jest to feler. Ktoś pisał że mułowaty w niskim zakresie obrotów...otóż każda benzyna bez turbo ma mniejszy moment od...
1,0
~JERRY
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
po kilku miesiacach eksploatacji siadla turbina, ktora zostala zregenerowana, ale lopatki w niej poszly kolejny raz, bo usterka tkwila w silniku - po sprawdzeniu na trzecim garze nie bylo kompresji - jak wiadomo naprawa silnika w tym przypadku moze byc drozsza od kupienia calego bloku, wiec kupilem blok, lecz tu zagwostka, jak silniki benzynowe moga roznic sie koncowka symbolu, tak diesel hondy nie i tak moj n22a1 nie ma sie nijak do n22a2, bo...
5,0
~Marcin
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silnik jak to w hondzie-bezawaryjny, trzeba regulować zawory i zmienić systematycznie olej na dobrej jakości a nie będzie się nic działo, rozrząd na plus bo jest łańcuch, po 230tys, mechanik ocenił stan łańcucha i ślizgów na bardzo dobry. Mój silnik jaki i poprzednie Hondy nie brały oleju od wymiany do wymiany(piszę to ponieważ sporo ludzi twierdzi że Hondy muszą brać olej i to normalne, otóż nie prawda, jeżdżę dynamicznie i przy wymianach co...
4,0
~Patryk
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Chcialbym by bylo doskonale lecz niestety nie moge dac takiej oceny. Owszem, silnik bezawaryjny,na lancuchu, troszke oleju wciaga ale mam gaz wiec niech mu bedzie. Problem jest jeden. Tych 190 koni nie czuc. No chyba ze przy 5000tys obrotow. Jest sposob na odmulenie tegp dobrego silnika,wgrac nowa mape wtrysku. Auto sie budzi do zycia. Koszt ok 500pln w Pl, w UK jakies 200-300f. Silnik zagazowany odnrazu po kupnie i przejechane na gazie 50tys...
5,0
~V-TEC
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Wspaniała jednostka - odrazu czuć potęgę V-TEC´a. Pomimo ciężkiego kombi świetnie się sprawdza. Załadowany na max pozwala na wyprzedzanie jak innymi pojazdami na pusto. Pięknie rozwija moc. V-TEC daje o sobie znać przy około 4000, ale bez żadnych szarpnięć. Po prostu zmienia się charakterystyka silnika. Na najwyższym biegu dochodzi do 6500rpm co odpowiada (wg wyliczeń prgramem cartest2000) około 220km/h (licznik pokazuje o 5 mniej)....
5,0
~Zdzisiu 83
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
nigy nie jezdzilem wersja z silnikiem benzynowym,ale musze powiedziec ze ten silnik jest poprostu stwozony dla tego autka a wcale nie posiada kultury pracy jak glosne tdi z koncernu vw co przeklada sie na komfort i elastyke pracy,oczywiscie duze pojemnosci konkurencyjnych marek wygrywaj pod wzgledem mocy ale co do jakosci tego motoru to nie maja szans po za jednym silnikiem a dokladnie volvo 2.4d5 jest rownie dobrze dopracowany jak accord...
5,0
~Zdzich83
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Bardzo dobre osiagi ,elastyczny i mocny.Moment obrotowy wysoki przez co przyspiesienie jest dobre -turbinka az gwizda !!! .Silnik ma naprawde wysoka kulture pracy i musze przyznac ze jezdzilem juz nie jednym TDI lecz takiego jeszcze nie znalem .Krotko mowiac jest cichy i przyjemny dla kierowcy nie dudni jak wszystkie VW SKODY I AUDI ( poza 2.7 i 3.0 ) Pamietatmy o REGULARNYM SERWISIE to przedluzy zywotnosc naszego silnika
5,0
~jinxsior
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Jestem zachwycony pracą tego silnika.Poprzednio jezdzilem C5 w dieslu i przesiadka na tą rakiete pokazala plusy benzynki.Każda przejazdzka wywoluje usmiech na mojej twarzy.Samochod jest niesamowicie zwinny i swietnie pracuje na wysokich obrotach. Czasami podczas postoju odczuwam delikatne falowanie obrotow w przedziale 600 do 800, nie wiem czy wlacza sie wtedy wentylator i skaczą obroty czy jest inny powod.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
26,33 zł
7,7
l/100km
11,0
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~say
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Największy plus tego auta. Mocny, zrywny o dobrej kulturze pracy, bez turbodziury. Rozrząd na łańcuchu. Minusem w tym modelu jest układ sterowania sprzęgłem. Szybko zużywa się wysprzęglik hydrauliczny i pompa sprzęgła. ale kilka stówek i po problemie. Czasem też pada sprężyna docisku sprzęgła - nie wytrzymuje dużego momentu obrotowego -rzadkie przypadki. O dziwo dwumasa bardzo wytrzymała.
Honda Accord VII Kombi