Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

MarioDLN, 10 lat temu
Silnik 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny i trwały
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : czujnik prędkości koła, zaciski hamulcowe
Karoseria : rdza przy nadkolach
5,0
Całokształt
Ogólnie nie mam nic większego do zarzucenia wspaniały samochód niemalże pod każdym względem - szczególnie dla osoby która przesiadła się do niego z Golfa. oczywiście trzeba wyszukać dobrego egzemplarza z nie cofniętym licznikiem...
Wrażenia
5,0
Silnik
190 km daje rade w każdych warunkach. Do tego dobra instalacja Prins i nie ma problemów z tańszą jazdą. Silniczek bardzo lubi wysokie obroty zabawa zaczyna się od 3.5tyś obrotów a kończy na lekko ponad 7 :)
5,0
Skrzynia biegów
6 stopniowy manual - spisuje się idealnie, po wymianie oleju nawet jeszcze lepiej - warto zainwestować w oryginalny olej do przekładni Hondy.
4,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze i póki co żadnych problemów z nim nie ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie jest ok przy sedanie mogłaby być lepsza widoczność do tyłu, osobiście muszę głową dotknąć podsufitki by zobaczyć choć trochę kupra ale da się to znieść.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje jak należy. kompresory klimatyzacji w benzynowych wersjach sa dość słabe jeśli chodzi o wytrzymałość no ale cóż 10 lat też swoje robi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w porównaniu z poprzednim samochodem ten jest przeogromny dużo miejsca zarówno z tyłu jak i z przodu. Aczkolwiek 3 dość duże osoby z tyłu mogą mieć kapkę ciasno.
4,0
Wyciszenie
Ogólnei jest dobrze na jałowym biegu samochodu w ogóle w środku nie słychać. Ale daje rade na całej ciągłości licznika obrotów lecz juz powyżej 5 może niektórym przeszkadzać - mnie osobiscie nie :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na benzynie może czasami przyprawić o zawrót głowy 14 litrów w mieście to nie problem do osiągnięcia. Z pomoca przychodzi dobra instalacja lpg która tnie koszty o połowe nie niszcząc tym samym wrażeń z jazdy. Części to już całkiem inna bajka oryginalne swoje kosztują - zamienni są tańsze i jest ich dość sporo jednak czasami lepiej zainwestować. Ogólnie głowa nie boli od samego spoglądania na ceny - póki co samochód i tak się nie psuje za bardzo więc nie mogę narzekać.
5,0
Stosunek jakość/cena
W środku nic nie trzeszczy wszystko jest dobrze poskładane. Na paru elementach widać zużycie ale można je policzyć na palcach jednej ręki> Skórzane siedzenia sa w stanie niemalże idealnym. W niektórych miejscach pojawiły się ogniska korozji, które zostały zlikwidowane w zalążku. ogólnie za 6400euro ciężko znaleźć samochód z niemalże maksymalnym wyposażeniem i topowym silnikiem - oceniam na 5 gwiazdek
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Było kilka niektóre troszke kosztowne inne to zwykłe bzdury. W końcu ponad 10 lat ma moja hania, więc nie można narzekać. Dobrze ze to tylko drobnostki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co nic poważnego się nie stało i odpukać ;)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan