Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

munios1@poczta.onet.pl, 5 lat temu
Silnik 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 455 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wnioski po przejechaniu 455 tys. km. Jestem od nowości pierwszym właścicielem. Uwzględniając okres eksploatacji jest to samochód bardzo ekonomiczny i niezawodny. Regularne przeglądy co 20 tys. km . Głównie trasa 100-200 km dziennie . Stosunek trasa / miasto 75/25. Do tej pory miałem dwie niemiłe przygody z samochodem : 1. zaraz po skończeniu gwarancji przy przebiegu 98 tys. uległ uszkodzeniu moduł VSA - naprawa 5000 zł 2. bardzo groźna sytuacja która nie powinna się wydarzyć, przy przebiegu 320 tys pękł sworzeń w przednim lewym kole i wyskoczyło koło ( zaraz po przeglądzie w ASO Hondy !!! ) Poza tym do chwili obecnej ( 14.04.2019 ) wymieniłem / naprawiłem : 1. wymiana - zawór EGR po 80 tys 2. wymiana - akumulator po 350 tys 3. regeneracja alternatora po 420 tys 4. wymiana - po 320 tys ( patrz wyżej ) elementy zawieszenia - wahacze , sworznie , łączniki i chyba jedno łożysko 5. pierwszy serwis klimatyzacji po 160 tys. potem co 100 tys. 6. tarcze hamulcowe tył co 100 tys i klocki , tarcze hamulcowe przód po 320 tys. ( hamuje silnikiem ) 7. akcja serwisowa wymiany poduszek powietrznych - słynna wada firmy Tanaka ( czy jakoś tak ) 8. po 350 tys. problemy z czytaniem płyt CD a teraz okresowo gaśnie panel CD / radio 9. po 400 tys . niewielki wyciek z przekładni kierowniczej Bez awarii - turbosprężarka, pompowtryskiwacze, koło dwumasowe Do tej pory na jednym sprzęgle ( trochę ślizga przy dużym obciążeniu i jak się trzyma zadługo pedał sprzęgła w podłodze to słabiej odbija ) , na jednych amortyzatorach, jeden układ wydechowy !!!! W kabinie po takim przebiegu ślady zużycia na pedałach i lewarku zmiany biegów. Kierownica i fotel kierowcy prawie jak nowy. Jak każda Honda lubi rudą w nadkolach , okolice klamek i dolne brzegi drzwi i klapy bagażnika. Czytając negatywne opinie - awarie silnika ( produkcja 2006 , przebieg 145 tys , właściciel od 3 mc ) pękam ze śmiechu ;-). Nasuwa mi się jedna myśl : kupił samochód okazję - oryginalnym przebiegiem 600 tys lub większym i przekręconym licznikiem na 140 tys !!!. Jakość wnętrza jest tak dobra że również swój mógłbym wystawić z rasowanym przebiegiem na 120 tys i znalazłbym niejednego .... młodego rekina.
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacyjny , super dynamika i spalanie
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna jak brzytwa
4,0
Układ jezdny
b. db trzymanie kierunku jazdy ale hamulce mogły by być lepsze
3,0
Karoseria
b. delikatna , miękka blacha
Komfort
5,0
Widoczność
w sedanie trzeba się przyzwyczaić do obecności bagażnika którego nie widać
5,0
Ergonomia
dla mnie super , jestem nie wysoki 164 cm ( ala Japończyk ;-) ) , szyty na miarę . Najdłuższą trasę jaką pokonałem na jeden raz to 1700 km , jedynie znużenie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu dla dorosłych trochę mało miejsca nieforemny bagażnik
3,0
Wyciszenie
Jedyna wada tzn do 120 km/h jest super ale przy jeździe autostradowej to już jako tako
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry w długoletnim użytkowaniu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
j/w
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan