Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Andrzej, 6 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Mega wygodne auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Obtarcia na parkingach
5,0
Całokształt
Samochód posiadam od nowości. Zakupiony w Polskim salonie. Bardzo jestem zaskoczony kosztami przeglądów w ASO Honda - relatywnie niskie koszta. Ogólnie auto jeździ bezawaryjnie. W mojej opinii - zdecydowanie polecam zakup Accorda.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jednostka napędowa 2.0 156KM jest sprawdzona produkowana przez kilka lat. Silnik wolnossący, bez doładowania lubiący wysokie obroty, szczególnie przy wyprzedzaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa skrzynia manualna jest chyba lepszym rozwiązaniem od automatu. Precyzyjna i płynna. Krótkie przełożenia wchodzą bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Zdecydowanie rekomenduję zawieszenie Accorda dla osób z dolegliwościami kręgosłupa. Samochód płynie po drodzę świetnie wybierając polskie nierówności. Należy oczywiście pamiętać, że im bardziej miękkie zawieszenie tym ostrozniej na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie jest ok, nie co mała widoczność do tyłu, szczególnie bez kamerki. Jednakże czujniki parkowania przód / tył sprawują się bez problemów.
4,0
Ergonomia
Jak na swój gabaryt auta to, przy ustawieniu foteli dla osób o wzroście 180 cm z tyłu jest ograniczona przestrzeń. Mogłoby byc nie co więcej miejsca na nogi. Bagażnik jest średniej wielkości, jednakże liczne przetłoczenia utrudniają przewóż większej liczby przedmiotów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa, dzięki czemu w chłodne dni szybko możemy ogrzać wnętrze czy odmrozić szyby. Klimatyzacja jest regularnie czyszczona przez co nie ma z nią problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest obszernie i wygodnie, natomiast z tyłu trochę brakuje miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości ok 120 km/h jest ok. Im szybciej tym niestety coraz głośniej od silnika oraz od kół. Jednak jest to kwestia przyzwyczajenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co nie miałem żadnej poważniejszej awarii. Koszty w ASO zaskoczyły mnie pozytywnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nadal się zastanawiam, dlaczego taki samochód miał taką małą popularność, gdy był jeszcze w sprzedaży do 2015 roku. Za nieco ponad 100000 zł można było mieć samochód o sportowym wyglądzie a przy tym bardzo wygodny i w maksymalnym wyposażeniu (oprócz nawigacji i kamery cofania), tj. skóra, szyberdach, elektryczne fotele z przodu, czujniki parkowania, fajne nagłośnienie, itp.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Nic się nie psuje przy normalnym użytkowaniu auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nic się nie psuje przy normalnym użytkowaniu auta

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan