Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Tomek M., 6 lat temu
Silnik 2.4 VTEC 201KM 148kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 109 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Nie miałem jak do tej pory bardziej wydajnych hamulców w aucie. Dla mnie to też zaleta.
5,0
Całokształt
Jestem mega zadowolony z wyboru. Silnik, prowadzenie i ogólne czucie auta na duży + . Choć przed kupnem próbowałem też VII gen. Accorda 2.4 i muszę przyznać że ten na początku odpadł. Myślałem, że motor już jest zajechany, koni z 60 padło ;) Teraz wiem, że to zmieniona konstrukcja silnika iVtec ciągnie jednostajnie i nie ma takiego kopa jak w poprzedniej gen. gdy załączy vtec. Teraz z każdym kolejnym tys. km jest tylko lepiej i lepiej. A w trybie Sport i przy zmianie biegów łopatkami przy kierownicy pomiędzy 5000 a 7000 obr. to naprawdę jest dużo frajdy z jazdy. Wtedy dopiero czuć potencjał tego silnika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Miałem kiedyś w Audi 2.3 benzynę (5 cyl.) to był legendarny silnik - aksamitna praca - oleju nie brał, ale te czasy już minęły. Accord wysokoobrotowy też ma w sobie to coś, teraz już wiem jak go kręcić. Teraz w czasach downsizingu jak dla mnie to jedyna słuszna jednostka napędowa.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - mówią, że muli strasznie (ok. 2 sec.) ale dla mnie komfort przemawia za tą skrzynią. W sumie nie kupiłem tego auta na wyścigi uliczne.
5,0
Układ jezdny
Pięknie się prowadzi, jak po sznurku. 80 jak i 180 km/h. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem.
Komfort
4,0
Widoczność
Z początku było tak sobie, teraz jest naprawdę dobrze. Dużo pomagają czujniki parkowania. Raz sprawdzałem parkowanie tyłem bez czujników - gdy wyszedłem sprawdzić było około 50 cm luzu :) Teraz po paru tys. km. jest dobrze.
5,0
Ergonomia
Czuję to auto, jest mi w nim dobrze. Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze. Szyberdach fajnie przewietrza. Przednia szyba podgrzewana - tego mi trzeba było.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca, pasażer idealnie. Super trzymanie foteli. Z tyłu dzieci, czasami - mam drugie auto, nie narzekają na brak miejsca.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej na początku. Ale teraz po zmianie opon na Goodyear ultra grip performance gen-1 jest całkiem dobrze. Czuć wyraźną poprawę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Owiana złą sławą ramka szyberdachu - już naprawiłem - jest jak nowa. Głośnik też musiałem podkleić bo hałasował. Ale dla mnie to są drobnostki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Siadły tylne sprężyny, ale w porównaniu z problemami konkurentów to pikuś :D

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 VTEC 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,4
l/100km
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VIII Sedan