Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

andy59, 11 lat temu
Silnik 2.2 i-DTEC 180KM 132kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VIII Sedan 2.2 i-DTEC 180KM 132kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Fantastyczne auto. Tylko Mazda 6 i Alfa Romeo 159 mogą się z nim mierzyć.
5,0
Całokształt
Fantastyczne auto. To jest moje 16 auto (w kolejności nabycia i użytkowania). Cieszę się nim już prawie 3 lata.I wciąż nie mam dość.
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest prawdziwa dieslowska poezja (jak na układ 4 cylindrów w rzędzie a nie np. V6). Moc i kultura jej wyzwalania przez silnik oraz jego pracy - nie osiągane przez innych pretendujących do tzw. marek prestiżowych w tej klasie pojemności. Zwłaszcza w połączeniu z niezawodnością i trwałością całego układu napędowego.
5,0
Skrzynia biegów
Bezkonkurencyjna. To po porostu nie osiągalny przez innych wzór. Oczywiście nie dotyczy to Mazdy.
5,0
Układ jezdny
Idealny dla tego samochodu. Po prostu to, czego oczekiwałem wybierając ten samochód dla siebie
Komfort
4,0
Widoczność
Obiektywnie tylko dobrze z uwagi na niską pozycję za kierownicą. Subiektywnie, z mojego punktu widzenia - idealnie.
5,0
Ergonomia
Nic do zarzucenia. Wszystkie elementy niezbędne do sterowania wszystkimi funkcjami - proste, logiczne, niezawodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera - idealnie rozplanowana, wygodna i komfortowa. Przestrzeń dla pasażerów tylnej kanapy ograniczona. Ale nie stanowiło to dla mnie zaskoczenia i nie wpłynęło na decyzję o zakupie auta. Gdybym chciał mieć dużo miejsca dla pasażerów tylnej kanapy, to kupiłbym Mazdę 6. I cześć.
5,0
Wyciszenie
Zgodnie z moimi oczekiwaniami i wymaganiami w zakresie komfortu, również na długich trasach urlopowych. Ale także podczas krótkich dynamicznych i agresywnych jazd \"instruktażowo-poglądowych\" (dla kierowców innych pojazdów, wątpiących w możliwości mojej \"Hani\").
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na parametry silnika, oferującego kierowcy prawdziwa frajdę z jazdy, zużycie paliwa w moim aucie jest rewelacyjne. Mój spala przeciętnie 6,1 l/100 km. Ceny przeglądów nie odbiegają od cen innych marek. Kosztów napraw nie miałem - nie było takiej potrzeby.
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie bariery celne (Japonia/Unia Europejska -10%) oraz zaporowy podatek akcyzowy w Polsce (18,6% z powodu pojemności silnika 2,2 litra), Niemcy musieliby wymóc na Unii Europejskiej jakieś inne diabelskie opłaty. Bo bez nich, ich wyroby nie miałyby wielkich szans z samochodami japońskimi, produkowanymi w krainie \"kwitnącej wiśni\".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic - bo to jest Honda.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic - bo to jest Honda

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan