Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Liftback (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~eMJot
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Ok. Na szerszych oponach (195/55/15 lato) jedzie jak przyklejona. Jeździ jak "dorosłe" auto. Charakter idzie w stronę sportowego. Na zakrętach zawsze pierwszy ;) Na zimówkach (175/75/14) czuję się już miej pewnie. Potrafi zerwać przyczepność i świeżo po zmianie z letnich trzeba baardzo uważać. Można wyjechać z zakrętu przed jego zakończeniem (potrafi nieprzyjemnie płużyć). Generalnie te same zakręty 15-20km/h wolniej. Całość robi...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Prowadzi się bardzo dobrze. Wspomaganie nie działa tak płynnie jak w nowych samochodach, ale i dobrze - dla mnie lepiej, samochód pewniej się prowadzi. Świetnie trzyma się drogi, pewnie za sprawą rozstawu osi. Zawieszenie jak dla mnie w sam raz Fabia jest ciut za twarda. Tutaj jest bardziej miękko ale w górnych granicach normy. Same plusy. Ostatnio testowałem zawieszenie w ciężkich warunkach, liczne remonty dróg, objazdy drogami, które...
2,0
~optimus_prime
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Przednie zawieszenie - masakra, bez żadnych stuków ani puków zrobił się taki luz na sworzniach, że koło mi wypadło w prawej strony, dobrze że na parkingu a nie w trasie. Skutek - 200 zł laweta, 350 robota... Chwilę przed złomowaniem okazało się ze wahacze pojeżdżą jeszcze z 5000 a sworznie tym razem z lewej do wymiany "na wczoraj"
4,0
~Yuri
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Prowadzi się bardzo dobrze, dość twardy przez co czuć go na tyle dobrze, że można sobie na wiele pozwolić. Faktycznie jak nie którzy zauważyli wspomaganie w mieście troche ?męczy? ale tylko przy małych prędkościach ale nie jest to wada jak na te lata. Trasy typu 400-500km przynajmniej mnie męczą, raczej auto na krótkie trasy niż długie
4,0
~Yunoki
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Mój model posiada wspomaganie kierownicy. Bardzo dobrze się jeździ po suchej nawierzchni, lecz przy deszczu można czasem zauważyć brak ABS. Trzeba powoli dodawać gazu aby koła nie zaczęły boksować. Wspomaganie pije dużo płynu do wspomagania, a pomimo tego czasem i tak skrzypi lekko podczas skręcania.
5,0
~pawelkostomloty
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
O to mi sie podoba, nie hamuje już przed zakrętem, redukcja i gaz. Myśłałem że jest twardo przez założony niski profil 195/50/15, ale na zimówkach 185/60/14 ta sama jazda. Lubie tak zestrojone zawieszenie, oczywiście na dołach zwalniam jak moge.
4,0
~wujek0227
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Układ jezdny jest doskonały. W zakrętach samochód trzyma się jak przyklejony. W zawieszeniu jedynym minusem słabe sworznie wahaczy, jeżeli zaczynają skrzypieć to natychmiastowa wymiana bo potrafią wylecieć.
5,0
~vanish
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
W zasadzie jeździło mi się idealnie. Świetny komfort na dłuższe trasy, dobre trzymanie na zakrętach. W zawieszeniu nic nie grzebałem, przez 2 lata nic się nie zepsuło, wiec na nasze drogi wielki plus !
4,0
~seagal
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Auto dobrze trzyma się drogi, po elementarnych rzeczach typu wymiana gałek wahaczy jest dużo bardziej precyzyjny więc na pewno warto. Zawieszenie jest komfortowe i pozwala na wyczucie drogi.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Liftback
Średni koszt przejechania 100 km
40,50 zł
7,8
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adam
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Bardzo dobrze - wygodnie i pewnie; pod warunkiem braku jakichkolwiek luzów. Sytuację utrudnia fakt; iż miejsc w których mogą pojawić się wspomniane luzy jest 2x więcej niż w innych autach tej klasy.
Honda Civic VI Liftback