Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Liftback 1.4i 90KM 66kW 1995-2001 (20) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~themrk
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Auto posiadam od ponad roku. Blacha, elektronika i podwozie pokazują wiek auta, jednakże pod względem mechaniki jest nie do zdarcia, wkład auto to tylko przeglądy, wymiana zużywalnych części oraz tankowanie - to ostatnie nie boli, nawet w silnikach bez gazu, jak na pojemność i osiągi auto niewiele odstaje od współczesnych benzyniaków - godny polecenia jako pierwsze auto dla młodego kierowcy.
4,0
~Mariusz gd
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Raczej nie jeżdżę po emerycku. Autko w kapitalnym stanie technicznym. Jeżeli komuś pali dużo więcej to zachęcam do sprawdzenia luzów zaworowych, bardzo często jest to zaniedbywane. 8,5 wciągnął przy sporej jeździe w korkach. 6,5 w trasie z 5 ma dorosłymi osobami na pokładzie (umiarkowanie oszczędnej). Zwykle mieści się poniżej 7. Myślę też, że przy jeździe powyżej 120 kmh dość konkretnie rośnie
4,0
~seagal
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Nie są to ceny części do 126p, ale nie można tego oczekiwać. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jeśli chodzi o części eksploatacyjne, ceny są czasami śmieszne. Gorzej z elementami takimi jak lampy (matowieją), lusterka itd tutaj ceny na rynku wtórnym są nieadekwatne do wieku auta, a nowe to najczęściej zamienniki.
2,0
~optimus_prime
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Jeżeli chodzi o koszty utrzymania to zależy. Ja trafiłem na mocno dojechany egzemplarz i same naprawy w stylu "aby się jeszcze dwa miesiące potoczył" szarpnęły mnie niemal 1000 zł (w tym przypadku połowę zapłaconej za niego ceny). Części może nie tak tanie jak do golfów :) ale w rozsądnej cenie.
4,0
~eMJot
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Części raczej drogie, ale nic się specjalnie nie psuje. Generalnie w normie. Ubezpieczenie nie drogie, apetyt na paliwo umiarkowany. Serwis raczej nie zrujnuje naszego budżetu. Warto natomiast dokonywać niezbędnych napraw/wymian eksploatacyjnych na czas - wtedy nic nas nie zaskoczy.
5,0
~Yunoki
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Z LPG się bardzo tanio jeździ. w 2 osoby bardziej się opłaca jechać tym autem niż komunikacją miejską. Jedynie jeśli ktoś chce na dłuugo cieszyć się tym autem to trzeba coś zrobić z korozją, która bardzo lubi to auto.
4,0
~kubafif
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Koszty utrzymania w miarę zadbanego modelu są na prawdę bardzo tanie. Szereg napraw - jak wymiana oleju i podstawowych filtrów można wykonać samemu. Najbardziej kosztownie będą chyba ew. roboty blacharsko-lakiernicze.
5,0
~waldi2511
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
W pierwszej mojej trasie, czyli powrót od handlarza do domu, razem z ojcem, jakieś 170 km, w tym 15 km przez 250 tys miasto, wyszło mi mniej niż 6 na 100, potem już zawsze żeby nie wiem co w trasie 6,3, miasto 7,8 benzyny
4,0
~Adam
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Bardzo dobrze. Nie oszczędzałem Hondy, starając się wycisnąć co się tylko da z tego silnika. W dodatku jeździłem głównie po mieście. Pomimo tego spalanie jakoś nie przerażało.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Liftback 1.4i 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,50 zł
8,4
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Masio
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Jeżdze na gazie przy obecnej cenie koszt 100 kilometrów to około 25zł. Co do części wcale nie są jakieś bardzo drogie i trudno dostępne.
Honda Civic VI Liftback