Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 3d

Art, 13 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Civic VIII Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Jest dobrze, mogłoby być lepiej....
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie jest zły...ale na zimowych oponach 205/55/16....czuć wtedy zrywność auta, a i v. max jest osiągany z łatwością i znacznie przekraczany w sprzyjających warunkach - z górki i z wiatrem....nie wiem jakim prawem wsadza się opony 225/45/17 do kompaktu o mocy 140 KM z niezbyt wysokim momentem obrotowym ??? Ba, te opony wsadza się fabrycznie do wersji 1.4 w niektórych opcjach !!! Jak niewiadomo o co chodzi - chodzi o pieniądze...zbyt luksusowych opon zapewniony.....Jak będziecie zmieniać opony radzę kupić te o jak najniższych oporach toczenia (np. GoodYear Efficient) - sytuacja się poprawi, fabryczne Micheliny Pilot Sport to tragedia.....auto na nich wydaje się o 200 kg cięższe niż na zimowych gumach 205/55/16 Klebera....wynik - wydaje się, że samochód ma 20 KM mniej !!! Zbiera się topornie i z oporem dochodzi do v.max katalogowej, na VI-tce w ogóle nie ciągnie i zauważalnie zaczyna się męczyć powyżej 180 km/h....w sumie jeździ gorzej niż Civic VII generacji z motorem 1.6 110 KM na gumach 195/60/15....tak, tak....ogromne, ciężkie koła to zło w VIII generacji Civica ! Na 205-tkach to totalnie inne auto porównywalne z Punto HGT 1.8 130 KM.....zrywne, zadziorne, całkiem szybkie - v. max. wg GPS 226 km/h w sprzyjających warunkach....210 km/h to z łatwością osiągana prędkość podróżna na autostradzie....przyspieszenie 0-100 km/h z łatwością poniżej 9s....na 17-stkach ciężko często wykręcić nawet 10s.....mimo wszystko żaden Diesel 140-150 KM nie jest straszny - objeżdża się go z łatwością na 16-stach i topornie bo topornie, ale jednak na 17-stkach.... - bzdury niektórzy wypisują, po prostu nie potrafią jeździć wysokoobrotówką, tu bieg zmienia się na ułamek sekundy przed odcięciem.....
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest zła, ale wolałem tą w VI czy VII generacji....
4,0
Układ jezdny
Jest ok, nie narzekam.
Komfort
4,0
Widoczność
Z czujnikami cofania jest dobrze !
5,0
Ergonomia
Jest bardzo dobrze i tyle !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Wyciszenie
Ok, mi nie przeszkadza nieco głośny silnik.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Takie sobie, na gumach 225/45/17 pali co najmniej ponad 0,5l więcej na 100 km w porównaniu z zimówkami 205/55/16 !!!! paradoks !!! Nie dość, że osiągi cierpią to jeszcze spalanie....
4,0
Stosunek jakość/cena
W porządku w sumie....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W porządku, choroby wieku dziecięcego usunięte przez serwis w ramach gwarancji....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VIII Hatchback 3d