Szukaj

Informacje o Honda Civic VIII Hatchback 3d

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2006-2011 ósma generacja Hondy Civic, którego zupełnie nowa stylistyka była dziełem Japończyka Toshiyiki Okumoto, zmieniło się diametralnie w porównaniu do wcześniejszych generacji. Samochód był poniekąd kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem a bardziej usportowionymi, wcześniejszymi generacjami Civica. Auto poddano niewielkim modernizacjom w roku 2009 oraz 2010. Model przyjęto na rynku z entuzjazmem – uhonorowano go tytułem Samochdu Roku m.in. w Irlandii, Brazylii i Ameryce Północnej. Luksusowa odmiana auta (Acura CSX) oferowana była w Kanadzie.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic VIII Hatchback 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 11,2 m
Długość 4270 mm
Szerokość 1785 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2046 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1530 mm
Prześwit 125 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1282 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 415 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 45 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~Dedis
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Honda Civic VIII
Auto dla czubków! Zdecydowanie nie dla każdego, ale jak ktoś oczekuje od auta pozytywnych emocji to jest MEGA! układ jezdny, kierowniczy, fotele, silnik i skrzynia są PERFEKCYJNE i stworzone do dawania przyjemności z jazdy! nawet emerycka przejażdżka jest czystą przyjemnością. Bo nie osiągi są tu najważniejsze. Czas do setki, czy moc to sprawy drugorzędne... wcześniej jeździłem autem, które miało 50% więcej mocy i 100% więcej Nm, ale to CTR daje 300% więcej frajdy! Po prostu maszyna do rysowania uśmiechu na twarzy :) do tego bezawaryjna i solidna (po prostu HONDA).
4,8
~mario
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Świetne auto z charakterem dla młodej osoby. Dość twarde, czasem nawet za twarde. Wiele wybacza naprawdę świetnie się prowadzi. Sam silnik może nie jest zbyt mocny, bo to tylko 140 KM, ale dość elastyczny w porównaniu ze starszymi silnikami benzynowymi Hondy. Fajnie wkręca się na obroty i daje przyjemność z jazdy. Jedyny ważny minus w tym aucie jak dla mnie to fatalna widoczność do tyłu. Spalanie naprawdę całkiem rozsądne jak na tą moc. Pakiet Type-S z tego co wiem poza zewnętrznym pakietem stylistycznym od zwykłej wersji różni się między innymi niższym o 15mm, twardszym zawieszeniem, szerszym rozstawem tylnej osi o 20mm, a także innym przełożeniem przekładni kierowniczej. Wewnątrz mamy jeszcze dodatkowo fajne siedzenia obszyte alcantarą. Ogólnie trzeba przyznać, że wersja Type-S wygląda dużo bardziej rasowo. Jeżeli chodzi o serwis to auto praktycznie bezobsługowe (poza olejami filtrami, hamulcami etc). Rozrząd na łańcuchu, brak koła dwumasowego, brak turbo, drogich wtryskiwaczy, filtra DPF itd., najprostsza magistrala CAN czyni to auto naprawdę prostym w obsłudze i bezawaryjnym. Niestety drogie w zakupie, ale na pewno zadbany egzemplarz odwdzięczy się długą bezawaryjną eksploatacją.
4,6
~charego
Hatchback 3d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Civic VIII
Bardzo udane autko, wygodne, bezawaryjne i ekonomiczne - mam LPG i koszty na poziomie 15zł/100km i brak awarii utwierdziły mnie w słusznym odejściu od diesli (poprzednia corolla cierpiała z powodu użytkowania jej w mieście - padał egr). Jak dla mojej rodziny 2+1 nawet urlop z rowerami na dachu nie był problemem dla Hondy. Kupując szukałem 1.8 ale trafiłem na 1.4 i pomimo obaw co do słabej mocy życie potwierdziło dobry wybór- jeżdze 50% po mieście gdzie ograniczenia 50km/h nie pozwalają wykorzystać mocy np 140 km a spalanie 8 lit lpg/100km z klimą i bagażnikiem dachowym jest extra! Polecam osobą, które nie lubią mieć mechaników za kolegów. kolejna sprawa to design - auto wyszło w 2005 roku a jak dla mnie wygląd ciągle atrakcyjny (ja mam Type S w kolorze milano red)
Średnie spalanie dla Honda Civic VIII Hatchback 3d
7,9 – 10,6
l/100 km
6,1
l/100 km
6,7 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Honda Civic VIII
Przeglądy - w zależności od mechanika - mam nadzieję ,że mój nie zetnie mnie i korzystając z okazji pozdrawiam Naprawy - prawdopodobnie nie występują to HONDA płacisz za to , żeby jechało to nie Renault Miast - 7 litów to rewelacyjny wynik, korzystając nawet z pełnej mocy 201 koni! wynik podany na 50km / 100. Pali tyle ile musi będziesz pierdołą spali Ci 11 będziesz jeździł godnie i reprezentował markę na mieście spali CI od 13- 17. Może stacji benzynowej nie ciągniesz ale mały poręczny kanisterek w bagażniku nie zaszkodzi. A jeśli chcesz zaoszczędzić bądź kozakiem i wrzuć gaz. Trasa - Jeśli jestes fanem wolnej oszczędnej jazdy to spali CI tyle ile golf TDI kolegi ale jeśli chcesz się popisać pokazać innym , że znak TYPE R do czegos zobowiązuje to od 8 - 12 L.
7,4
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
tez dobrze... na trasie zawsze ponizej 7l na 100, ale w miescie 10 pociagnie smialo.. auto bedzie do kupienia za rok, , bo zmienie je na ...honde tez civic a moze accorda ale nowsze.. mam type "S" a chce type "R" cos tu ze spalaniem liczniki nie licza tak jak to widze... po przejechaniu 5tyc km 30% miato reszta trasa wyszlo 6.8 litra na sto...ale kazy liczy jak umie, hehe.. jak ktos by potrzebowal szczegolow to ma maila chetnie doradze, albo opowiem na czym to polega.. prawie dwa lata uzytkowania auta
11,3
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Honda Civic VIII
W stosunku do osiągów spalanie śmieszne. Auto pracuje na gazie bez zastrzeżeń nie ma żadnej różnicy między LPG a benzyną. Spalanie w mieszanej jeździe koło 12 - 13litrów. W trasie przy dziadkowej jeździe można zejść do 10l

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 50
Ściąganie na prawo.
  • Honda Civic VIII
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Civic 4d - ściąga od nowości "na prawo". Usterka zgłoszna w ASO w tydzień po zakupie. Sprawdzona geometria kół mieściła się normie, a spece z ASO po zmianie kół z lewej na prawo, z przodu do tyłu i dopompowywaniu i spuszczaniu powietrza sami odpuścili. Diagnoza absolutnie mnie nieprzekonywująca: to nie ściąganie, tylko nieziemska czułość układu kierowniczego reagującego na profil drogi. No to ja proponuję jazdę lewym pasem (pod prąd) - okazuje się, że też sciąga na prawo. Na letnich mialo być lepiej - gdzie tam. Czytam kilka for civica VIII i dochodzę do wniosku,że rzeczywiście te typy tak mają :((
16 komentarzy
Przybywanie oleju silnikowego w 2.2 CTDi (filtr DPF).
  • Honda Civic VIII
  • silnik
Występowanie usterki:
technologia doświadczalna i wysysanie kasy z portweli klientów. W dieslu przybywa oleju silnikowego. Dzieje się tak gdyż do dopalania spalin (filtrDPF)komputer dawkuje pewną porcję ON następstwem jest podnoszenie poziomu oleju w silniku a konkretnie mieszanie się oleju silnikowego i ON. ASO nie radzi sobie upuszczając co jakiś czas olej z silnika co w prostej linii prowadzi do zatarcia motora. Co raz mniejszy % Oleju 5W-40 na rzecz ON. Czasem dolewają mineralny 15W-40 bo w silniku bardzo rzadki olej z uwagi na obecność ON. Należy lać syntetyk - okazuje się że nie warto bo go i tak wyleją. koszt 1L ON 4zł 1L 5W-40 40zł. Podobno były sprzedawane modele bez filtra DPF. Problem dot każdego silnika 2,2CTDi zakładanego w innych modelah H. Zanim ktoś kupi niech się dobrze zastanaowi - problem był poruszany kilka razy w TVN turbo i dot również innych marek z filtrem DPF na pokładzie.
4 komentarze
Układ jezdny.
  • Honda Civic VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Mam Civica 1.8 sport od sierpnia 2007, poza drobnymi usterkami takimi jak: - prędkościomierz wyświetlający 888 - zwichrowana dysza spryskiwacza szyby - odpadająca tapicerka drzwi - skrzypiący pedał sprzęgła - migająca żarówka podświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej, które to usterki serwis usunął w przeciągu roku wszystko działa, niestety poza jednym! Ciągle mam problem ze ściąganiem autka w prawo, zbieżność miałem sprawdzaną już z sześć razy, ponoć to wina opon. W tym roku kupiłem nowe i co, dalej to samo, a na zimówkach to już całkowity dramat. Serwis umywa ręce, ale skoro to wina opon to czy opony nie podlegają reklamacji? Czy może ktoś z was spotkał się już z takim problemem. Proszę piszcie do póki nie skończy mi się gwarancja. Pozdrawiam. Limik
16 komentarzy
Honda Civic VIII Hatchback 3d