Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic X Hatchback 5d

alex, 5 lat temu
Silnik 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
prawie 5 ale jest jedno male ale silnik, zawieszenie, skrzynia oraz reakcja na gaz extra klasa ale środek psuje ocenę mam porównanie względem innych marek od astry do klasy e oraz suv-ów ale o tym poniżej, szkoda że są tak małe możliwości personalizacji wnętrza przypisane sztywno do wersji , świetnie wygląda w czerwieni oraz niebieski zwłaszcza w wersji sport plus tak jakby wyjechała z firmy tuningowej , wygląd powoduje że sporo osób pyta się czy tak wygląda seryjny słabe strony to z pewnością lakier i siedzenia ciężko dobrać odpowiednią pozycję ale jeśli czujesz frajdę z jazdy i szukasz niebanalnego wozu minusy idą na dalszy plan
Wrażenia
5,0
Silnik
żwawy lubiący kręcenie wysoko, frajda zaczyna się od 3 - 4 tyś obrotów wraz z niska pozycja za kierownicą potęguje wrażenie szybkości , tryb eco typowy na trasę
5,0
Skrzynia biegów
krótko szybko i na temat
5,0
Układ jezdny
jestem pod mega wrażeniem jak ta przednionapędówka pokonuje zakręty, patrząc przez pryzmat opli, citroenów, peugoetów, volvo, renault i merca którymi jeździłem uważam za najlepiej jeżdżący przedni napęd w wersji cywilnej do 150 tyś pln zwłaszcza, że w wersji sport plus jest możliwości usztywnienia tyłu
3,0
Karoseria
miękka blacha i słaby lakier mało odporny na odpryski
Komfort
4,0
Widoczność
przód boki ok problem z tyłem przez poprzeczny spojler ale tez nie jest źle, kamera mogłaby mięć większą rozdzielczość nocą mniej wyraźny obraz
3,0
Ergonomia
słabo i to jest największa wada hondy, z tyłu dużo miejsca, z przodu w wersji ze szklanym dachem nie każdemu będzie wygodnie zwłaszcza wyższym, w miarę wygodne fotele ale skokowa regulacja kierowcy jest słaba brak pełnej regulacji fotela pasażera, minus za obsługę navi wolny czas reakcji choć w porządku prowadzi , dobrze spasowane wnętrze i z dobrych materiałów jak na tą półkę cenową,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko grzeje fotele, klima i reszta standard
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
do 190 cm będzie ok dla wszystkich
4,0
Wyciszenie
szersze ogumienie zwiększa nieznacznie szumy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie tylko benzyna , przeglądy nie odbiegają znacznie od innych marek zrobiłem nią ponad 20 000 tys i ciągle chce mi się nią pokonywać coraz bardziej kręte drogi
4,0
Stosunek jakość/cena
wetrze trochę lepsze materiały i drobne niuanse stanowią o niższej ocenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic X Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic X Hatchback 5d