Przejechałem tym samochodem od nowości 300 tysięcy kilometrów.
Jeśłi dla kogos będzi eto przydatne to mogę podzielic sie spostrzezeniami.
Podczas tego przebiegu przeglądy były robione tylko w ASO.
Koszty związane z samochodem to koszt przelądów i materiałów eksploatacyjnych ( kolocki, tarcze, filtry oleje)
Jeśłi chodzi o awarie podczas tego przebiegu to absolutnie wszystko chodzi do tej pory bezawaryjnie.
Jedyna naprawa orócz przeglądów to jakiś elemet od klimatyzacji która przestała schładzać - wymieniona na gwarancji dwa razy. Za drugim razem ta część była po modyfikacji i teraz już chyba będzie wszystko ok.
Poza tym wszystko działa bezbłędnie - wzorcowo.
Jeśłi chodzi o minusy to problem jest z ugniatającymi się sprężynami z tyłu jeśłi wozi się cięższe rzeczy.
Ogólnie samochód nie jest dobrze wyciszony i ma niewygodne siedzenia.
Jeśłi chodzi o nawigację to potrafi czasami wariować i w serwisie nie potrafia tego naprawić. Ten typ tak ma.
Poza tymi powyśzymi minusami samochód idealny pod względem mechanicznym - perełka.
Czy bierze olej ? Ani grama!!! Ni esprawdzam pomiędzy przeglądami bo zawsze po 15 tysięcy stoi w tym samym miejscu.
Mam nadziej, że moja opinia będzie komuś pomocna przy podjęciu decyzji o zakupie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]