Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic XII Type-R

Tomasz, 10 miesięcy temu
Silnik 2.0 VTEC Turbo 329KM 242kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic XII Type-R 2.0 VTEC Turbo 329KM 242kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik daje moc wrażeń i potrafi zaskoczyć
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Nie nazwę to drezyna ale czasami tak się czuje
5,0
Całokształt
Ok marzyłem o kupnie Type r od 15 lat i z góry godziłem się na duże kompromisy. Jest to mój jedyny samochód (rodzina 2+2). Wcześniej posiadałem 3 civic i (97,2013,2018) i musze powiedzieć ze jest to ostateczna forma civica :) Nie wiem jak będzie wyglądała przyszłość ale ten samochód zapewnia wszystko co można oczekiwać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca silnika jest cudowna jak nie używa się trybu R . Niestety podbicie dźwięku trochę posuje jazdę. szkoda ze honda nie poszła droga N30 gdzie można naprawdę pocieszyć się wydechem :(. Ale ma to swoje plusy na trasie do Chorwacji można normalnie żyć.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ma bardzo mały skok człowiek czuje się jak w samochodzie z dużo wyżej półki nie w Hondzie. Jak dla mnie sam fakt ze można kupić to w manualu jest cudowny
5,0
Układ jezdny
Felgi 19 i rozmiar 265 /35 to trochę sadyzm na nasze drogi ale jak jest dobra nawieszania to człowiek czuje się przylepiony do drogi
5,0
Karoseria
Posiadałem wcześniejszego CIvia i nie ukrywam ze utrzymanie tego samochodu w czystości było problematyczne tutaj troch uprościli wszystko i jest dużo lepiej myc to.
Komfort
5,0
Widoczność
Na początku fakt ze lusterka zostały przesunięte denerwował mnie ale teraz po chwili widzę ze jest to dobre rozwiązanie które ulepsza widoczność. Duzy plus za nowe lusterko wsteczne które się przyciemnia wiem ze użytkownicy Audi mogą to wyśmiać ale takie życie wcześnie w wersji Sport nie bylo tego
5,0
Ergonomia
Ekran dużo lepszy niż w wcześniejszej wersji fizyczne przyciski robią robotę. Wszystko znajduje się tak gdzie powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedyny minus to brak wentylacji na tyle siedzenia gdzie w hybrydzie jest. Dodatkowo brak podgrzewanych siedzeń ale jak ktoś posiedzi w nowych wie ze są naprawdę wygodne i trzymają super w każdych warunkach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo większy nic stary civic (2018) mam dwójkę dzieci gdzie jedno jeździ tyle do jazdy i w stary przestrzeń w siedzenie pasażera nie było super. Teraz jest dużo lepiej ( wiem ze większość nabywco nie jedzie z dziećmi ale jak cos to i tak da się )
5,0
Wyciszenie
Serio kto kupuje taki samochód żeby nie słyszeć silnika ?? Aluminiowa maska brak wygłuszenia jeżeli myślisz ze będzie komfortowo to nie. Tutaj słychać silnik i to robi robotę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj nie czarujmy się trzeba wykupić pakiet serwisowy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie ukrywamy ze cena 256k nie jest super w Japonii ten samochód jest dużo tańszy ale za to wykonanie jest na innym poziome do samochodów z wyprodukowanych w UK (Nowego Civic produkują tylko w Japonii)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ten moment nie mogę nic powiedzieć niestety obawiam się o Felgi oraz zawieszenie na naszych drogach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na ten moment nie mogę nic powiedzieć niestety obawiam się o Felgi oraz zawieszenie na naszych drogach

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC Turbo 329KM 242kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic XII Type-R