Szukaj

Lista ocen Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002 (40) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MW
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
4 biegowy automat potrafi się pogubić podczas nagłego wciśnięcia gazu. Przy spokojnej jeździe w radzi sobie całkiem nieźle. Również na drogach gruntowych i podjazdach. Przyzwyczajenia wymaga sposób zmiany przełożeń-tak jak w amerykańskich autach, przy kierownicy. Wymaga przyzwyczajenia ale za to miedzy fotelami jest wolna przestrzeń.
4,0
~szczepan f. f.f@vp.pl
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Na warunki miejskie i lekkoterenowe dobra. Wydaje się jednak trochę ciężka w obsłudze bo biegi wchodzą jak na takie auto zbyt topornie.Zdecydowanie przydałby się też szósty bieg,gdyż w trasie silnik wyje na wysokich obrotach a biegów dosłownie brakuje.Marnuje się duża część obrotów.-No i więcej jak 180km/h nawet z wiatrem w plecy auto nie da rady.
4,0
~Mariusz
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
4biegowy automat starego typu. Dobrany jest do silnika dość dobrze, redukuje biegi i ciągnie do 6500tys obrotów. Bardzo wygodna rzecz w terenie i w mieście. Pewnie jeszcze długo posłuży, olej wymieniałem na Ravenol ATF Z1 Honda.
5,0
~Chojnak rocznik 1975
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Nie mam z nią najmniejszym problemów. W końcu to ... Honda :) Nie szarpie, nie zgrzyta, płynnie wchodzą biegi. Czego chcieć więcej :) No, może czasami brakuje 6-tego biegu powyżej 120 km/h dla cichszej pracy silnika ;)
4,0
~kropi
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Bardzo brakuje reduktora - albo krótszej jedynki. Skrzynia zestopniowana jak w typowym aucie \"cywilnym\", w terenie nie poszalejesz. Na dojazdy do domu po rozmiękłych szutrach jest ok.
2,0
~Michał
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Za mało biegów - szczególnie jak człowiek od czasu do czasu jeździ nowym autem z dwukrotnie większą ilością biegów. Auto się męczy przy przyspieszaniu zanim wrzuci wyższy bieg.
5,0
~Robcio
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Żadnych kłopotów, wachlowanie drążkiem z biegami di przodu bez zgrzytów, a jedynie wsteczny trochę z oporem wchodzi i czasami trzeba dodać gazu by wszedł za pierwszym razem.
5,0
~zloto
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Duże przebiegi nie wpływają destrukcyjnie na skrzynię. Mam już przeszło 240 tys. km. a biegi wchodzą po naciśnięciu jednym palcem. Trzeba tylko pamiętać o hydraulice sprzęgła.
3,0
~Kuba
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Skrzynia pracuje dość przyjemnie, nie ma żadnych problemów z wbijaniem biegów do przodu. Jedynym mankamentem jest wsteczny, który nie zawsze chce wejść.
5,0
~HFANKA11
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Pracuje lekko,biegi wchodzą precyzyjnie.W połączeniu z mocnym silnikiem pozwala na jazdę po mieście na piątym biegu-oczywiście nie w godzinach szczytu;-)
Honda CR-V I