Szukaj

Lista ocen Honda CR-V II (103) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Matias
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Zawieszenie tłumi nierówności wręcz cudownie (jeździłem Toyotą RAV4, więc mam porównanie)! Auto jest komfortowe, wręcz miękkie - a pomimo to w zakrętach zachowuje się poprawnie (nie pochyla się nadmiernie, trzyma się drogi...). Pamiętając o tym, że nie jest to auto rajdowe, nie można się do niczego przyczepić. Na nasze drogi doskonałe, nie traci spokoju na koleinach.
3,0
~Veterinario
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Brakuje mi reduktora i manualnej mozliwości załączenia napedu 4x4 na stałe. Ale po to zmieniłem Discovery na Crv żeby szybciej i taniej jezdzic. Jesli chodzi o zachowanie sie na normalnej drodze jest bardzo dobrze. W terenie troche sie boje o wystające pod podwoziem elementy wiec na razie nie szaleje. No ale wiadomo SuV to nie Terenówka.
4,0
~Jan
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Jak na suv-a jest całkiem nieźle choć przy szybkim pokonywaniu zakrętów auto potrafi sie znacznie pochylić(jednak bez przesady) jednak z pomocą przychodzą dobrze trzymające fotele(tylko przednie).Zawieszenie pracuje poprawnie szybko wybierając nierówności(nie dobija).Dobrze że jest sztywniejsze gdyż poprawia to własności trakcyjne suv-a.
5,0
~Robert
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Jak na gabaryty i lata produkcji z których się wywodzi ta konstrukcja jest super. Potrafi zawstydzić w zakrętach nie jednego kompakta o rodzinnych van-ach nie wspominając. Fajnie działa VSA oraz dołączany napęd na tylną oś, całość daje poczucie pewności prowadzenia w każdych warunkach.
3,0
~Grzegorz B
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Samochód dość mocno przechyla się w zakrętach. Zawieszenie jest zdecydowanie \"szosowe\" i w lekkim terenie łatwo dochodzi do kresu swoich możliwości. Układ kierowniczy jest niezbyt precyzyjny co w połączeniu ze zbyt szybko włączającym się napędem tylnych kol możne powodować zaskakujące reakcje samochodu.
5,0
~s1162@o2.pl
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Świetny komfort jazdy w porównaniu do bardziej terenowych aut, świetnie trzyma się drogi - choć to pewnie bardziej zasługa opon. Jak na tak duży samochód świetnie się też nim manewruje w korkach i na parkingach marketów. Zdał też celująco egzamin w ciasnych i stromych uliczkach Andaluzji i Asturii.
5,0
~Sebastian
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Jestem pod wrażeniem, szczególnie po ostatnich opadach śniegu. Mocno krytykowany ale bardzo niesłusznie. Chyba krytykuja tylko Ci, którzy nie jeździli. Wczesniej jeździłem dwoma prawdziwymi terenówkami i odnosze wrażenie, że CR-V (nie licząc mniejszego prześwitu i braku reduktora) właściwie im nie ustepuje.
4,0
~hondziarz
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Napęd: zero bajeru. Ale to działa! Zimą nie sposób narzekać. Wpadniesz w pozlizg na śniegu - delikatnie wciskasz gaz i momentalnie prostuje ci samochód. Pod górkę na śliskim - przód zabuksuje, słyszysz z tyłu \"klik\" i jakby ci Pudzian auto do góry popchnął.
5,0
~Igor Gdańsk
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
To pojazd szynowy , nie mogę go nigdy wyprowadzić z równowagi. Zimą ten samochód to łóg śnieżny . Latem w terenie wjeżdzam w takie miejsca ,że pasarzerowie wysiadają ze strachu - to przawdziwa poważna terenówka !!! , ale z delikatnym dnem ( uwaga na układ wydechowy mozna urwać)
Dziennik kosztów dla Honda CR-V II
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
10,9
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~irekpod
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
czasem za bardzo buja, ale generalnie jeździ się super. Na zakrętach, nawet przy większej prędkości nie ma żadnego rzucania czy ściągania. Zimą bez problemu wyjeżdżam z każdej zaspy. Nie jest to może typowa terenówka, ale na miejskie zimy super.
Honda CR-V II