Szukaj

Lista ocen Honda CR-V II (103) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Demro
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Tak długo jak pamiętamy, że to nie jest rajdówka to ie ma do czego się przyczepić. Wychylanie w zakrętach stosunkowo niewielkie. Prowadzi się zdecydowanie lepiej niż obecna generacja Subaru Forester. Napęd 4x4 wymaga przyzwyczajenia, ale wbrew wszelkim testom jest bardzo sprawny. Nie proponuję wjazdu z głębokie błoto, z pozostałymi przeszkodami auto sobie poradzi - warunek: dobre opony. Przy zużytych gumach niebezpieczny objaw zimą na śniegu...
5,0
~ZibiD
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Nie jest to pełne 4x4 ale... To zdecydowanie więcej niż napęd na jedną oś. Nie jest to samochód w ciężki teren ale polne czy leśne drogi nawet w kiepskim stanie - nie zatrzymają CR-V. Zimą to coś pięknego - wjeżdżam i wyjeżdżam tam, gdzie inni się boją zaparkować by nie utknąć. Kiedy zdarzyło mi się zaparkować zimą na zewnątrz a napadało dużo śniegu czy przejechał pług i przysypał, rano inni odśnieżają z łopatami w pocie czoła....
5,0
~Marek
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Zaskakująco dobrze na ostrych łukach.układ kierowniczy bez zastrzeżeń. zawieszenie: należy przyzwyczaić się do bujania nadwoziem, co jednak nie wpływa w zasadzie na stabilność auta; częściej trzeba korygować tor jazdy, ale dość szybko przestaje się zwracać na to uwagę, zawieszenie dość ciche i komfortowe, co jest zaletą dużego skoku amortyzatorów i opon o dużym profilu. Napęd 4x4 sprawdza się podczas ruszania zimą spod świateł i z miejsca...
3,0
~Veterinario
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Tutaj pojawia sie pytanie o sens tego samochodu. Ja użytkuje CRV jako małego dostawczaka do jazdy po dziurawych asfaltach, żużlówkach i polnych drogach w całorocznych warunkach.Mi ten "pseudo"4x4 wystarcza. Jesli ktos chce bawić się w offroad-musi kupic inne auto. Napęd 4x4 jest tu tylko symboliczny, przy dłuższym katowaniu moze nie wytrzymac, auto nie ma reduktora.Pozatym prześwit jest bardzo kiepski-bak i wahacze wystają sporo od...
4,0
~andek_strauss
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Jest przyzwoicie, mogłoby być lepiej, ale biorąc pod uwagę pudełkowate nadwozie to i tak w zakrętach przechyla się niewiele i jednocześnie nie jest jakoś bardzo twardy - tak na 4 można ocenić. Pewnie z nowym zawieszeniem byłoby jeszcze lepiej, moje ma już sporo km. Trzeba pamiętać o wymianie płynu w tylnym moście, żeby w razie potrzeby móc skorzystać z pełnosprawnego napędu 4x4 i nie zjarać sprzęgła pod jakąś górką.
5,0
~Adam
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Perfekcyjne zaieszenie na nasze drogi ! Spory skok amortyzatora zdecydowanie tłumi wiekszość nierówności. Niewielkie kołysanie na boki oraz brak efektu "kołysania głowy" jak na te gabaryty - dużo lepiej niż np. w BMW X3. W zimie niezastąpiony , oczywiście przy spokojnej jeżdzie , ponieważ jeżdząc bardzo agrsywnie, prowokując poślizgi można w pewnym momencie stracić kontrolę za sprawą automatycznie dołączającego się tylnego napędu.
3,0
~npiotrek@gmail.com
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
To zdecydowanie najsłabsza strona tego samochodu. Mam porównanie z innym SUVem i to \"koreańcem\" Tucsonem. W porównaniu z nim Honda to dostawczak. Niby nieźle trzyma się w zakrętach, ale na wybojach rzuca jak w Żuku. Trzeba też uważać jak jest ślisko. Tył dołącza się zdecydowanie zbyt gwałtownie i potrafi \"wyprzedzić\" Hamulce wymagają użycia dużej siły, choc sama droga hamowania jest krótka.
4,0
~mercurycapri@onet.eu
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Dość dziwnie przechylał się na zakrętach. Po założeniu felg z ET 35 zamiast 50 problem się skończył. Bardzo dobry na polskie drogi. Real time 4x4 dobry na zaśnieżone miasto, gdy drogowcy śpią jeszcze zaskoczeni atakiem zimy. Użytkuję to auto w mieście i na trasie, zatem nie wiem jak się sprawuje w terenie. Grzęzawiska, piaski, czy też głębokie rowy to nie mój Świat :-)
5,0
~kszys
Honda CR-V II
SUV 2.2 TD 140KM 103kW
Jak na swoje gabaryty i przeznaczenie, uklad jezdny jest swietny. Ustawiony raczej na drogi, niz bezdroza, ale w sumie do tego jest to auto. Prawie brak przechylow na zakretach, dosyc precyzyjne prowadzenie i zaskakujaco stabilne prowadzenie przy duzych szybkosciach (powyzej 150 km/h). W terenie raczej sztywno i podskakuje - zwlascza przy mniejszych predkosciach.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V II
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
10,9
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maciek
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
super. po accordzie bałęm się, że ni będzie się dało jechać dynamiczniej itp. a tu miła niespodzianka. auto prowadzi się pewnie, dziury czuje się mniej dotkliwie, a nasi drogowcy w zimie mogą być zaskoczeni, bardzo proszę. w terenie nie byłem, poza szutrem i lasem, gdzie było bardzo dobrze. w zimie przejechałem prawie nieodśnieżaną przełęcz Krowiarki i po prostu luzik.
Honda CR-V II