AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
CR-V
III
SUV
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda CR-V III SUV
(141) - Silnik
Na liście zabraknie
57
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Jarek 1975
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Witam, To moja druga Honda CRV. Pierwszą z rocznika 2000r kupiłem w 2007r i jeździłem przez 6 lat - kultowo niezawodne auto (salon PL). Zachęcony dotychczasowym użytkowaniem CeeRVałki mając do wyboru Toyotę Rav4, Suzuki Grand Vitara i Honde CRV zdecydowałem się na tą ostatnią. Samochód zakupiony w polskim salonie Hondy, kupiony od pierwszego właściciela. Silnik 2.2 i-cdti to mój pierwszy diesel jakim jeździłem. Z plusów zaliczyć mogę brak...
Dodane
12 lat temu
5,0
~dziadDan
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Silnik to proste 2.0 vtec. Chyba najlepszy i najprostszy silnik jaki stworzył człowiek. Można przy nim grzebać przy średnim pojęciu o mechanice.To prawda. te 150km wystarczy dla spokojnego człowieka z rodziną do zwyczajnej jazdy. Osobiście raz w roku ciągnę przyczepę campingową 1000kg i daje radę. Oczywiście trzeba wtedy bardzo uważać na drodze,a wyprzedzać można tylko ciągniki i rowerzystów.myślę że 2.4 byłby po prostu idealny do tego...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~wojtek, edy22@poczta.onet.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Ma dwa litry i 150 koni. Niby dużo. Moim zdaniem ta duża moc jest uzyskiwana w zbyt wysokim zakresie obrotów. Czyli jesli chcesz szybciej przyspieszać musisz mocno dusić gaz. Nie jest niby to nieprzyjemne, bo silnik ładnie brzmi i dobrze się "zbiera", ale... W codzienniej, w moim przypadku miejskiej w większosci jeździe, wygodniej by było, jesliby maksymalny moment obrotowy położony byłby chociaż o 500 obrotów/min. niżej. Ale w sumie jest...
Dodane
17 lat temu
4,0
~petre27@tlen.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
{poprzedni komentarz wrzucilem kiedy miala 3tys km, teraz mam ponad 10tys} Po kolejnych kilku tysiacach juz sie przyzwyczailem i szczerze mowiac nie przesiadlbym sie na inne autko. Jak chcesz przycisnac to niestety trzeba zejsc do 5ki albo nawet do 4, ale w okolicach 120km/h i 5ki ladnie przyspiesza pod warunkiem ze nie jest zapakowana rodziną i bagazami.Wtedy te 140PS to jednak malo zeby cos szybciej pojechac, ale i tak jestes w stanie...
Dodane
18 lat temu
4,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Kupiłem CRV za granicą z automatem oraz pakietem NAvi. Wersja w kraju na razie nie oferowana. Mam oprócz niej nowego Pasata 2.0 TDI DSG. Hondą musiałem się nauczyć jeździć i wyprzedzać z tym silnikiem, ale po 2 tys. km non stop już ją lubię. Do 3 tys obr. nic się nie dzieje. Ptem zaczyna żyć a najleoiej przy ok 4-5 tys. max mom. obr. Wtedy nie ma kompleksów. Przyjemny gang silnika przy umiarkownym przyspieszaniu tak do 4500 obr., natomiast...
Dodane
18 lat temu
4,0
~pnasz
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Sam silnik jest super, lubi wyższe obroty, bardzo fajnie pracuje. Totalną porażką jest filtr cząstek stałych, jeżeli nie wyjeżdża się w trasę i gdy zacznie dopalać się w mieście i nie może skończyć. Wycieczka konieczna + często wymiana oleju w silniku, gdyż spływa do niego nie spalony olej napędowy. Gdy się wyczuwa kiedy filtr dopala się (zużycie paliwa rośnie prawie dwukrotnie), nie wyłącza się silnika, na skrzyżowaniu trzyma się 2,5 - 3...
Dodane
13 lat temu
5,0
~j.pikala@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Silnik to największa zaleta tego auta. Dynamiczny, potrafi ruszyć parę metrów nawet z najwyższego biegu, choć woła, zeby zadziałać skrzynią, wiele innych by już zgasło. Ma niesamowitego kopa, jezdzenie po miescie to prawdziwa przyjemnosc, tak jak w trasie. Wyprzedzanie, ruszanie spod swiatel - sam czasem jestem w szoku i ogladam sie do okola, czy nie siedze przypadkiem w aucie sportowym. Kreci sie do 4.5 x obrotow! Do tego rozsadne spalanie i...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Tom525@interia.pl
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Takiego Diesla to nawet BMW może pozazdrościć-cichy, zrywny, bezszelestny i bezwibracyjny. Napędzając 1,7 tonowe auto mam wrażenie, że jeżdzę kompaktem z b. mocnym motorem pod maską. 340 Nm wyjaśnia wszystko. Elastyczny na każdym biegu, pow. 2000 rpm gniecie w fotel. Kultura pracy to rzeczywiście iina liga - Francuzy i Niemcy powinni zaprzestać produkcji swoich TDI/HDI bo robią prawdziwy szmelc. Wiem co piszę-zanim kipułem Hondę jeżdziłem na...
Dodane
19 lat temu
3,0
~mechanizator
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
2.2 diesel kiedys byl to silnik ktory dostawal miedzynarodowe nagrody ale prawde mowiac nie wiem za co diesel jak kazdy inny jak zimny klekocze, Ale jest dosc elastyczny. Do 2000obr/min praktycznie nie jedzie dopiero powyzej zaczyna cos sie dziac jak turbina sie rozkreci. Do 130 km/h mozna jeszcze liczyc na wzglednie przyzwoite przyspieszenie ale pozyzej jest juz zle. Diesel jak kazdy cale szczecie ze jeszcze bez przekletego filtra czastek...
Dodane
14 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda CR-V III SUV
Średni koszt
przejechania 100 km
40,67 zł
on
8,3
l/100km
pb
10,6
l/100km
lpg
11,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~MROE SZ.
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
po starcie troszke klekocze po dieslowsku ale jak uzyska temperature pracy jest bardzo \"sympatyczny\" Swietnie ciagnie kiedy na obrotomierzu pojawi sie 2000obr/min idzie jak taran. a przy tym wciaz pozostaje cichy mam porownianie z wczesniejsza Toyota Avensis wlasnie silnik byl glownym powodem dla ktorego sprzedalem 1,5 roczna Avensis 1,8 to pomylka w tego typu samochodzie. 2.2 Diesel w 200 kg ciezszej Hondzie spisuje sie o niebo lepiej.
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
15
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda CR-V
Zobacz 6 aut
od ręki
Honda CR-V III SUV
4,3 (198 ocen)
Sprawdź oferty Honda CR-V
Wybierz silnik
2.0 i-VTEC 150 KM
2.2 i-CDTi 140 KM
2.4 i-VTEC 170 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda CR-V w pigułce
Honda CR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda CR-V
Dane techniczne
Honda CR-V III SUV
Raporty zużycia paliwa
Honda CR-V III SUV
Opinie
Honda CR-V III SUV
Usterki
Honda CR-V III SUV
Publikacje
Honda CR-V
Newsy
Honda CR-V
Galerie
Honda CR-V
Nasze pomiary
Honda CR-V
Filmy
Honda CR-V
Ogłoszenia
Honda CR-V
Ceny aut używanych
Honda CR-V
Dziennik kosztów
Honda CR-V III SUV
Opinie o instalacjach LPG
Honda CR-V III SUV
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda CR-V III SUV
Dane techniczne
252 raporty
zużycia paliwa
268 ogłoszeń
używanych
12 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda CR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy