Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV (62) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Silnik jest cichy do 4000obr/min i żwawy od 4000obr/min. Moc jest odczuwalna ale dopiero na wysokich obrotach, bo moment obrotowy jest słabiutki (bolesne po przesiadce z turbodiesla). Ale redukcja w mieście do 2-ki lub w trasie do 3-ki i wkręcenie na wysokie obroty daje niesamowitego kopa. Oczywiście wzrasta charakterystyczny gwizd silnika (i tym samym poziom adrenaliny), ale trzeba się do tego po prostu przyzwyczaić. Na trasie przed...
5,0
~Lukasz
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Sam mialem watplowosci czy taki silnik 1.6 wystarzy w przypadku duzego suva. Napisze od razu ze moc silnika jest wystarczajaca zarowno do miasta jak i jazdy autostradowej. Moment obrotowy 300Nm zepewnia dobre przyspieszenie (dla porownania hundai Tucson 1.7 ma 240 Nm a 2.0 ma 320 Nm). Nie ma problemow z jazda na autostradzie. Przy okolo 180 km/h silnik ma 3500 obrotow i z taka pedkoscia mozna tez spokojnie podrozowac. Jesli chodzi o roznice...
5,0
~Art
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 B - Jak na hondę przystało, charakterystyka zbliżona do wszystkich jednostek hondy - bardzo elastyczny kręcony od 2do 6 tys obrotów bez zająknięcia. 155KM uważam za wystarczające dla bezpieczeństwa wyprzedzania i sprawnego przemieszczania się. Wyciszenie na średnim poziomie - nie powala, ale mi mruk silnika na pewno nie przeszkadza. Silnik 2.0B od 12 lat z lekkimi modyfikacjami i dalej go produkują - zobaczymy, ponoć nie do zajeżdżenia....
5,0
~w_jezierski
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Miałem pewne obawy, że po jeżdżeniu Hondowskim dieslem będę czuł niedosyt przesiadając się na benzynę - większy samochód, mniejszy moment obrotowy. Jednakże kultura pracy silnika i dynamika pozytywnie mnie zaskoczyły. Jak potrzeba dobrego przyspieszenia wystarczy (jak to zwykle bywa przy v-tec\'ach) podciągnąć na wyższe obroty i hula aż miło. Wyciszenie jest na tyle dobre, że w zasadzie nie słychać silnika - no chyba, że się go wkręci na 6-7...
4,0
~sartek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
155 KM to minimum do napędzania tak dużego samochodu, ale na szczęście wystarcza. Ścigać się spod świateł to się tym raczej nie da, ale nie do tego ten samochód służy, zresztą w ogóle nie budzi we mnie sportowych zapędów. Jak trzeba wyprzedzić TIR-a, to redukcja do trójki i jest zupełnie nieźle. W końcu to Honda, bez wysokich obrotów ani rusz. Za to kultura pracy bez zarzutu, bije na głowę każdego diesla.
5,0
~M
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Fajny. Wydaje się być lepszy od tego w modelu poprzedniej generacji - żwawszy, lepszy "na dole" - ale to może magia nowego modelu i zmiany z automatu na manual. Jedyny odczuwalny minus to b. lekkie wibracje na wolnych obrotach ale może zatankowałem lewe paliwo. Zobaczymy później. [Aktualizacja]: Wibracji brak, ostatnie dwa tankowanie zrobiłem na Shellu lejąc to "cudo" Nitro+ i przestał wibrować.
5,0
~Konrad
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Kochani niektórzy piszecie że jest mułowaty- taka mała rada: komputer uczy się waszego stylu jazdy i tworzy mapę. Wyłączcie sobie tryb eco i nigdy go nie włączajcie następnie przez około 1 tydzień przeciągajcie auto np. podczas wyprzedzania do prawie max obrotów dając w gary ile wlezie na niższych biegach. I dopiero wtedy napiszcie czy silnik jest dalej mułowaty...
5,0
~Jurek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Nie szukałem wyścigowego auta,generalnie jeździmy w 2 osoby i moc jak i osiągi jest wystarczająca.100 km w 10 sek.nie jest kosmosem ale całkowicie starcza.Jazda autostrada 140 km to sama przyjemność.Z LPG nic nie stracił na osiągach a oszczędności bardzo znaczne.Silnik bardzo elastyczny.
4,0
~Heineken
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Obawiałem się trochę tych 155 KM w stosunku do wielkości i masy, jednak po przejechaniu 5 tys. km stwierdzam, że silnik daje radę! Jest zwinny a przy wyprzedzaniu czuć moc! Oczywiście najlepiej kręcić wysokie obroty, wyłączyć ECON oraz klimatyzację - w końcu HONDY uwielbiają wysokie obroty ;)
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV
Średni koszt przejechania 100 km
63,50 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zylek22
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Trochę cierpi na niedostatek momentu obrotowego, choć może to kwestia odniesienia do poprzedniego samochodu. Przy wyprzedzaniu konieczna redukcja o 2-3 biegi. poza tym chodzi gładko i cicho po wrzuceniu przełożenia docelowego. Z paliwem obchodzi się oszczędnie.
Honda CR-V IV SUV