Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV (57) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Art
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Zadziwiająco szybko i pewnie w ciasnych zakrętach. Zawieszenie nie jest twarde, ale trzyma się świetnie. Widać, że balans pomiędzy komfortem, a bezpieczeństwem jazdy jest zachowany. Jest to moje pierwsze auto takich gabarytów więc pewne obawy w temacie poruszania się w cyklu miejskim były - nie potrzebnie, jeździ się naprawdę przyjemnie. Głębsze koleiny - trochę wozi, ale to nie jest problem modelu. Wszystkie tak mają jak nie trafią z...
5,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Znakomity układ jezdny. W zakręty wchodzi jak przyklejony. Zawieszenie jest raczej twarde. Bardzo dobrze tłumi nierówności podłoża, nie przechyla się przy mocniejszych porywach wiatru. Po delikatnych zawieszeniach Nubiry i Passata w nawyku mam omijanie nawet małych dziur w asfalcie, ale zrobiłem kilka malych testów pseudo "off road'owych" i jestem bardzo zadowolony z komfortu jazdy. Nawet przy bardzo dużych prędkościach...
1,0
~coroner3
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
4x4 to największa porażka. Kupiłem to auto na jesieni z myślą, że śnieżną zimę pojeżdżę sobie bezstresowo- niestety- napęd dołączany automatycznie działa nie przewidywalnie-na zaśnieżonym rondzie przy dodaniu gazu ucieka dupa auta- na różnych forach poruszany problem więc nie jestem odosobniony... Zakupiłem nówki porządne opony- jednak sytuacja nie uległa poprawie...Po za tym auto twarde i mało komfortowe- skaczące na poprzecznych uskokach-...
5,0
~sartek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Auto prowadzi się bardzo neutralnie, nie przechyla się na zakrętach, sprawia wrażenie samochodu kompaktowego. Układ kierowniczy mógłby być odrobinę bardziej bezpośredni, ale to już czepianie się. Ogólnie można spokojnie zapomnieć o omijaniu dziur na drogach i nie stresować się każdą studzienką - fajna sprawa. Napęd 4x4 - jeżdżę właściwie tylko po asfalcie, więc nie jestem w stanie rzetelnie go ocenić.
4,0
~Heineken
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest stosunkowo wysoki, jednak nie ma obawy o nieprzewidziane skutki zbyt szybkiego wjazdu w zakręt - układ kierowniczy jest bardzo dopracowany, reaguje bardzo szybko i konkretnie! Bravo! Zawieszenie BOMBA - bardzo wygodne i trzymające auto na drodze.
2,0
~Jarek68
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Bardzo twarde zawieszenie, buja i trzęsie pasażerami już na lekko nierównych drogach. Podczas jazdy na wprost trzeba cały czas delikatnie korygować tor jazdy, prawie jak na starych filmach. Do tej pory jeszcz w żadnym aucie którym jeździłem tak nie było.
3,0
~adam_turlej
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Napęd 4x4 w tej klasie naprawdę OK, nie jest to Subaru ani Audi All Road ale w tej klasie bardzo OK, w porównaniu do innych aut z tej półki cenowej to po pierwsze ten napęd działa, bo są tacy co to mają w katalogu ale to p prostu nie działa.
5,0
~Jurek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Jeden z lepszych.Twardszy niż np. w RAV-4 ale super trzyma się drogi,bez zbytniego wychylania nawet przy szybkiej jeździe w zakrętach.Na oryginalnych 18 super wybiera wszystkie nierówności,przy jednoczesnym zapewnieniu dobrego komfortu jazdy.
4,0
~paweł
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Jak na SUVa to chyba dobrze. Nie prowadzi się tak jak FORD ale jest ok. Komfort zawieszenia również dobry. Ma napęd 4x4 ale w codziennym użytkowaniu jego istnienie pozostaje niezauważone.
4,0
~tomacyl
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
wspomaganie elektryczne ma wady i zalety - ale od kiedy technologia elektryczna góruje - nic lepszego nie wymyślimy - trochę gumowate odczicue jezdni ale prowadzenie jak na wysokie kombi - czyli SUVa - jest ok
Honda CR-V IV SUV