Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV Facelifting

Tomek, ponad rok temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie, jak już nauczysz się jeździć hybrydą to naprawdę mało pali.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak usterek
5,0
Całokształt
Na CR-V zdecydowałem się z kilku powodów. Był dostępny niemal od ręki. Jak na auto o tych gabarytach naprawdę mało pali. Ma dużo miejsca w środku, co nie jest oczywiste przy każdym aucie tej klasy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Z silnikiem wszystko ok. 4 gwiazdki głównie za hałas na trasach. Do pracy tej jednostki napędowej trzeba się poprostu przyzwyczaić.
5,0
Skrzynia biegów
"Skrzynia" jak narazie bez zarzutów. Idealna do miasta.
5,0
Układ jezdny
Honda jak na swoje gabaryty prowadzi się bardzo dobrze. Nie odczuwa się takich rozmiarów samochodu. Zakręty pokonuje bardzo zwinnie i pewnie.
5,0
Karoseria
Rzecz gustu jak zwykle. Jednym się podoba innym mniej. Cienki lakier to już chyba domena naszych czasów, niezależnie od marki. Łatwo się rysuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Zarówno do przodu jak i na boki wszystko jest dobrze widoczne. Widok do tyłu ułatwiają duże lusterka oraz kamera cofania, którą można ustawić na trzy sposoby.
5,0
Ergonomia
Nie można się do niczego przyczepić. Wygodne fotele. Dobrze leżąca w dłoniach kierownica. Podstawowe funkcje samochodu są obsługiwane przyciskami analogowymi, co jest wg mnie bardziej intuicyjne niż przyciski dotykowe. Przyzwyczajenia wymaga jedynie panel skrzyni biegów, który jest obsługiwany przyciskami zamiast dźwigni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli chodzi o klimatyzację, jest ona dwustrefowa i działa jak narazie bez zarzutów. Szybko chłodzi i ogrzewa kabinę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście kierowcy ponad 190cm z tyłu spokojnie można znaleźć miejsce dla osobnika podobnych gabarytów. Nad głową miejsca sporo (wersja bez panoramy). Nawet 5 osobowa rodzina nie powinna narzekać na ilość miejsca. Z tyłu płaska podłoga, dzięki czemu środkowy pasażer nie musi szukać miejsca na nogi.
3,0
Wyciszenie
Na tym polu honda ma jeszcze sporo pracy. Przesiadłem się do niej z mercedesa w212 i być może zostałem tam nieco rozpieszczony ciszą. Jeśli chodzi o prędkości miejskie i spokojna trasę do 120km/h, w sumie nie można się przyczepić. Natomiast przy wyższych prędkościach silnik jest wyraźnie słyszalny w kabinie. Jest to trochę uciążliwe przy dalekich trasach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z racji tego iż dość dużo jeżdżę zdecydowałem się serwisować samochód we własnym zakresie. Markowy Olej 0w20 do hybryd zakupiony hurtem kosztuje jakieś 180zl na raz ( wchodzi około 4l). Spalanie oscyluje cały czas wokół 5l/100km. Narazie poza olejem i paliwem innych kosztów nie było.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawszę może być taniej. Natomiast za te pieniądze dostajemy tu kawał funkcjonalnego samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po pół roku i prawie 40000km narazie nie było żadnych usterek. Oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po pół roku i prawie 40000km narazie nie było żadnych usterek. Oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V V SUV Facelifting