Mężczyzna z kryzysem wieku średniego.,
12 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC IMA 114KM 84kW
Rok produkcji 2011
Przebieg:
10 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: No i silnik też, ale sposób jak to auto bierze zakręty....
4,0
Całokształt
Mogła by mieć 30 kM więcej to by było doskonale, a tak jest dobrze, choć 9,8 do setki nie jest tragedią. Z resztą jak tylko zaczyna się kręta droga, wtedy duże, silne samochody dostają baty...
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tak małą pojemność bez doładowania - SUPER!
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza jaką jeździłem
5,0
Układ jezdny
Twardo i sztywno zestrojone zawieszenie pozwala na bardzo dużo... W stosunku do możliwości komfort reserowania jest niezły!
Komfort
3,0
Widoczność
Przód - BDB
TYŁ - MRN (choć da się przyzwyczaić)
UWAGA!!!
Tym autem nie da się parkować tyłem bez czujników parkowania!!!
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszkę potrafi irytować sposób działania trybu AUTO - w większości czasu gdy temperatura otoczenia > 22 st. C elektronika przestawia wentylację na cyrkulację wewnętrzną...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oczywiście dotyczy to przednich siedzeń - Tylne nie podlegają ocenie, bo tam mogą siedzieć tylko dzieci...
4,0
Wyciszenie
Fajny dźwięk silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 6 l/100km
Trasa 5 l/100 km
Srednio: 5.8 L/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem samochód ze znacznym upustem - w sumie 65.000 Brutto (wersja SPORT). Za tą cenę nie da się nic podobnego kupić...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC IMA 114KM 84kW
[l/100km]