AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
HR-V
II
SUV
1.5 i-VTEC 130 KM 96 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
(44) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
10
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~S_Mike
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia CVT działa wyśmienicie. Niektórzy komentują, że działa jak skuter, dzwięk z silnika jest stały i jest to dla nich nienormalne. Z jednej strony trochę tak jest, bo auto stara się utrzymywać obroty na stałym poziomie, ale z drugiej strony wystarczy inaczej nacisnąć na pedał gazu i obroty są inne. Wiadomo przy przyśpieszaniu wyższe. Tak więc przeciętnej osobie nie będzie w ogóle przeszkadzało to że obroty "nie rosną" wraz z...
Dodane
9 lat temu
5,0
~BZ
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mam cvt, żona prosiła o automat, a ja nie żałuję. Bałem się wycia, hałasu, ale dzisiejsze cvt to już zupełnie inna bajka. Fajną sprawą są też łopatki przy kierownicy - zamiast męczyć nogę kickdownami, gdy potrzebujesz mocy, zrzucasz manetką wirtualny bieg o 1 czy 2 i od razu masz obroty i przyspieszenie. Wygodne.
Dodane
5 lat temu
5,0
~Wiechu Z.
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Zmieniłem całkowicie zdanie o CVT. W tej Hondzie jest super. W trybie "D", miękko, płynnie i odpowiednie dobieranie przełożeń. Jak chcemy bardziej dynamicznie, to w tryb "S" i łopatki przy kierownicy. 7 biegów robi swoje. Z wyprzedzaniem, nawet powyżej 140 km/h nie ma problemów. Oczywiście silnik słychać, ale daje radę.
Dodane
7 lat temu
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia ma fajny krótki skok (można ją obsługiwać, biorąc pod uwagę wysoki tunel środkowy jednym palcem, z łokciem na regulowanym na długość podłokietniku) jest wystarczająco precyzyjna. Dałbym wyższąocenągdyby była bardziej "mięsista",
Dodane
8 lat temu
5,0
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Komfort przełączania . To ja decyduje , a nie automat . Nie ma problemu z 2 na 4 czy 5 . Zawsze przy przyśpieszaniu pomijam niektóre biegi . Jazda na 6 od 60 do 180 km/godz . Po co mi automat . Tylko do korków ? Wtedy automat przebija.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Jeep
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Nieprzypadkowo Japończycy trzy mają się cvt. Płynność jazdy jest rewelacyjna. Praca - liniowa. Sterowanie - wygodne i daje pełną kontrolę - na programie S można szybko "zredukować " wirtualny bieg i pojechać mocno i szybko.
Dodane
7 lat temu
5,0
~Mariusz
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia biegów manualna o 6 przełożeniach tradycyjnie dla Hondy znakomita. Każdy bieg wchodzi płynnie i z delikatnym kliknięciem. Bardzo poręczny, wręcz filigranowy drążek zmiany biegów umieszczony wysoko, idealnie pod ręką. Super
Dodane
9 lat temu
5,0
~Edek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Skrzynia zasługuje na doskonałą ocenę , kierowca nie czuje żadnej zmiany biegu , ani redukcji . Informuje go o tym ryczący silnik , który po redukcji zaczyna pracować na wysokich obrotach i przypomina o swojej obecności pod maską.
Dodane
10 lat temu
5,0
~Martinez
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Manualna skrzynia biegów to spory atut tego samochodu. Zmiana przełożeń do czysta przyjemność. Niewielki lewarek, dobrze leży w dłoni, skok jest krótki, a biegi wchodzą z fajnym oporem i kliknięciem.
Dodane
7 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda HR-V II SUV
1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt
przejechania 100 km
24,00 zł
pb
7,4
l/100km
lpg
6,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~andrej158
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Precyzyjna, każda zmiana zakończona delikatnym "kliknięciem". Na początku zdarzały mi się pomyłki - zamiast szóstki wpadała czwórka, ale nie stanowiło to żadnego problemu dla skrzyni...
Dodane
7 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda HR-V
Zobacz 3 auta
od ręki
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
4,4 (54 oceny)
Sprawdź oferty Honda HR-V
Wybierz inny silnik
1.5 i-VTEC 130 KM
1.6 i-DTEC 120 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda HR-V w pigułce
Honda HR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda HR-V
Dane techniczne
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Opinie
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Usterki
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Publikacje
Honda HR-V
Newsy
Honda HR-V
Galerie
Honda HR-V
Nasze pomiary
Honda HR-V
Filmy
Honda HR-V
Ogłoszenia
Honda HR-V
Ceny aut używanych
Honda HR-V
Dziennik kosztów
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Opinie o instalacjach LPG
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda HR-V II SUV
Dane techniczne
71 raportów
zużycia paliwa
109 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda HR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy