Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Brak poważnych usterek

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Jay M
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
wad = brak, no oczywiscie to nie ferrari lub polciezarowka ale jak komus czegos tam brak no to musi kupic cos innego. Jak trzeba przyspieszyc mocniej - redukcja i jedziemy :) wielkosc bagaznika - szok - crosstrainer zapakowalem chco bylem przekonany, iz nie wejdzie :) - miejsca w srodku - bajka ...no chyba, ze rodzina koszykarzy - ci mieliby drobne problemy w kazdym aucie. jak przyspiesza - glosniejszy, ale fajne brzmienie silnika rekompensuje to. spalanie - ok jak jezdzi syn to srednia rosnie po. 7l - ja zbijam w dol, ale on jezdzi wiecej :( ...i moglby byc ciut miekszy, ale po moim poprzednim aucie to i tak limuzyna ;)
4,4
~laudar
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Samochód generalnie polecam. To moja trzecia nowa honda. Ma oczywiście swoje wady, ale bez wahania kupiłbym go ponownie. Zrobiłem jedynie przerwę i po Civic kupiłem Suzuki SX4, s-cross, ale wróciłem szybko do Hondy, chociaż Suzuki też nie takie złe. Samochód dobrze wykończony i ekonomiczny. Oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy. Spokojnie do 100 km/h, można bez problemu zejść poniżej 5 l na trasie. W mieście nawet w zimie, przy krótkich odcinkach do 10 km, nigdy nie przekroczyłem 7,5 litra. Fakt jeżdżę ekonomicznie, nie gonię jak szalony od skrzyżowania do skrzyżowania, widząc, że na pewno będę stał na czerwonym. Sprawdzam zawsze metodą tankowania do pełna. Jeszcze jedno, to moje pierwsze auto, gdzie dane z komputera zgadzają się z danymi spod dystrybutora:). Auto wygodne i rodzinne, pakowne, byłem wielokrotnie w dłuższej trasie w Chorwacji, na Węgrzech, w Wiedniu. Oczywiście na autostrady nadaje się średnio, ale nie ma tragedii. Faktycznie nie prowadzi się jak poprzedni civic, ale nie o to w nim chodzi. Generalnie jest na prawdę dobrze.
3,0
~fin szczecin
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Po pierwszej euforii przyszło rozgoryczenie . Dotychczas miałem 2 Civiki 4d 2006 r i hb 2012 1,8 litra z których byłem bardzo zadowolony. Z wiekiem zachcianka , samochód spokojny ,swobodne siedzenie wewnątrz , wyżej no i trafiło na hrv. Przypuszczałem że będzie podobny do poprzednich . Myliłem się. Silnik tylko na tereny nizinne , w Karpaczu tylko jedynka , czasami dwójka. Siedzisko kierowcy niewygodne , twarde, czuć druty czy inne sprężyny , po 150 km dupa już ma dość . Tapicerka wygląda na trwałą.
Honda HR-V II SUV