Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Jazz III

Padre1982, 7 lat temu
Silnik 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 48 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Jazz III 1.2 i-VTEC 90KM 66kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto pojemne i niezawodne. Świetne do miasta, rewelacyjnie zawraca i wszędzie zaparkuje. Poza tym, że brakuje 6-go biegu i kilku koni, wad raczej brak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest cichy i niezawodny, pali niewiele, ale jest bardziej łakomy od 1.4, ponieważ najzwyczajniej brakuje mu i pojemności i mocy (głównie na trasie). W mieście nie ma wad, choć nowsze autka palą mniej.
4,0
Skrzynia biegów
Jest niezła, choć nie nadaje się do wyścigów spod świateł. Zdarza się, że 2-ka nie wskoczy. Mam wrażenie, ze w moim 14-letnim Civicu chodzi lepiej. Przy spokojnej jeździe działa bez zarzutu, ale czasem trzeba się "wcisnąć".
4,0
Układ jezdny
Kierownica nie za bardzo przekazuje co się dzieje pod kołami. Samochód pojedzie wszędzie tam, gdzie chcesz, ale nie można tu mówić o dobrym czuciu nawierzchni. Jest po prostu ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie szyby, wielkie lusterka, dodatkowe szybki z przodu. Do tego pionowa szyba tylna i brak zderzaka, więc możesz dojechać do ściany na milimetry. Minusy dwa: szyba jest wyżej niż większość słupków na mieście, więc w słupek możesz przywalić, druga wada - nie masz zderzaka, więc jak już przywalisz...
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca na kubki, butelki, sporo schowków, ale deska za bardzo udziwniona, więc trzeba się przyzwyczaić. Raczej wszystko jest "pod ręką".
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w lato mogłaby być lepsza. Duże szyby strasznie grzeją. Ogrzewanie ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie znajdziesz takiego wnętrza u konkurencji. Jest wielkie i ma sprytny system składania tylnych siedzeń (patent Hondy, więc nie znajdziesz nigdzie indziej). Jak znajdę czas, objadę nim Europę i nie mam zamiaru zabierać namiotu :) Szeroko i wysoko. Przy 182 cm mam jeszcze kilka (a może kilkanaście) cm do sufitu.
5,0
Wyciszenie
Jeśli nie katujesz silnika, nie będziesz narzekać. Na autostradzie bardziej słychać powietrze niż silnik. Przy niskich prędkościach nie słychać nic.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie lubi mrozów i korków, poza tym pali tyle co nic. Myślę, że tyle co konkurencja. Brakuje 6-tki, więc lepiej nie jeździć powyżej 140 km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc pod względem bezawaryjności jest wart każdej złotówki. Za te pieniądze mogłaby jednak mieć trochę lepsze materiały we wnętrzu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dziś, po 47636 przejechanych kilometrach, wymieniłem dwie żarówki. I tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Więcej się nie rozpiszę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i-VTEC 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Jazz III