Szukaj

Informacje o Honda Jazz III

Lata produkcji: 2008 – 2015
Segment: VANy
Produkowana w latach 2008-2014 trzecia generacja Hondy Jazz przyniosła zmiany stylistyczne w postaci upodobnienia samochodu do mikrovana. Model w stosunku do poprzednika zwiększył też wymiary. Powstał na platformie podłogowej Global Small Car, dzieląc ją m.in. z modelem City, który zresztą bazował na Hondzie Jazz. Oferowany na niektórych rynkach (w Japonii, Chinach oraz w Ameryce Północnej i Południowej) pod nazwą Fit, a w Brazylii także w uterenowionej wersji Twist. Honda Jazz zdobyła w Japonii nagrodę Car of the Year 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Honda Jazz III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda Jazz III

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Robson
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Honda Jazz III
Autko numer jeden pod względem niezawodności. Po 10 latach silnik i skrzynia suchutkie, nic nie cieknie, silnik chodzi jak zegarek szwajcarski. Wszystkie elementy sprawne, nic się nie zepsuło na przełomie 10 lat. Minimalna korozja w okolicy wlewu paliwa, poza tym brak rdzy, auto garażowane. Po 10 latach zaczęły trochę skrzypieć plastiki w kabinie. Poza tym bez zarzutu. Wydech wygląda jakby miał rok czy dwa a nie 10 lat. Auto drogie w zakupie jednak warte każdej złotówki na nie wydane. Jeśli nie chcesz odwiedzać warsztatów, kup Honde Jazz.
5,0
~Kuba
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Honda Jazz III
Samochód uzytkuje od 3 lat i ................ kompletnie nic. Jestem zachwycony. Świetna linia nadwozia, ooooobszerne wnętrze ( mam 185 cm wzrostu a osoba siedzaca za mną nie musi walczyć z kolanami), niezły bagaznik. Pomimo dużej ilości plastiku we wnętrzu nic nie skrzypi. Duza ilośc schowków (na puszke coli najlepsze przy górnych nawiewach). Fajna opcja tylnej kanapy MAGIC SEATS która pozwala na przewożenie dużych rzeczy. Silnik jak na to auto daje rade. Spalanie w trasie przy 110 km/h około 5,5 litra, w mieście 7,0 - 7,2 litra więc wynik całkiem pzyzwoity. Dobre wskazania komputera pokładowego przypominające o koniecznych wymianach filtrów, świec itp. Wydajna klimatyzacja w opcji automatycznej. Wady: trudności (nie zawsze) z wbiciem 1 oraz wstecznego, chociaż skrzynia chodzi świetnie i czuć wbijany bieg.
4,7
~Karol
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Honda Jazz III
Bardzo wszechstronny samochód. Kupiony jako drugi do jazdy po mieście, sprostał również wyzwaniu na wyjazd wakacyjny do Hiszpanii. 2 os. dorosłe + 2 dzieci i bagaże. Układ bagażnika, miejsce pod tylną kanapą pozwoliło wygospodarować przestrzeń bagażową maksymalnie efektywnie. Żadnych toreb w kabinie, wszystko przymocowane pod siedzeniami lub za siatką w bagażniku. Nie było kompromisów, zabraliśmy wszystko, co miało się zmieścić w Avensis! Po tym doświadczeniu i bardzo komfortowej podróży doceniliśmy ten samochód!

Raporty spalania Honda Jazz III

Liczba raportów: 141
Średnie spalanie dla Honda Jazz III
5,4 – 7,2
l/100 km
6,6 – 7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
Szczerze mówiąc nie do końca wierzyłem w raporty publikowane w tym portalu. Dla benzynowego silnika 1,4 spodziewałem się raczej zużycia w okolicach 7-8 l/100 km. Ale kupiłem ten samochód i jestem pozytywnie zaskoczony. Trasa Warszawa-Gdańsk-Warszawa (3 osoby, 2 walizki) krajową 7 - mniej więcej połowa to drogi ekspresowe i prędkości do 130 km/h to wynik 5,4 l/100 km. Generalnie rzadko przekracza 6 l. Raz zdarzyło mi się przekroczyć, kiedy byłem spóźniony na spotkanie i mocno cisnąłem - wyszło 6,4 l. Zastanawiałem się nad gazem, ale przy takich wynikach to raczej nieopłacalne ...
5,9
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
Mieszkam w Poznaniu choć większość przebiegu robię poza miastem. Umiem korzystać z ekodrivingu i stosuję go w 90% przebiegu ale kiedy potrzeba potrafię w pełni wykorzystać charakter wolnossącej Hondy tj. przy wyprzedzaniu z prędkości 70-80km/h Absolutnie ZAWSZE redukcja do 2 biegu i w chwilę przed 6600obr/min zmiana biegu na 3. Staram się jeździć dokładnie tak samo jak skrzynia automatyczna. Na drogach krajowych jeżdżę z prędkościami 90-100km/h. Na autostradach i S-kach 120-130km/h. Przy powyższym stylu jazdy wychodzi tak: miasto 6,7-7.5 w zależności od korków. W trasie minimalne spalanie drogami krajowymi Poznań-Czestochowa 4.7l. W większość jazdy 5.3l. Na s -kach ok 6.0l. Średnia z 213tys km 5,7l.
4,8
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
Dla mnie rewelacja. Nie spodziewałem się takich rezultatów. Prowadzę zapiski ze wszystkich tankowań i innych wydatków. Komputer w trybie B nie kasowany od wyjazdu z salonu pokazuje zużycie paliwa 4,4 l/100 km. Niestety jak w większości nowych samochodów oszukuje. Do tej pory między tankowaniami przejechałem 23.753 km i wlałem 1154,2 litrów paliwa co daje rzeczywiste średnie zużycie 4,86 l/100 km. Najwyższe jednostkowe średnie zużycie jakie odnotowałem to 5,91 a najniższe 4,02 l/100 km. Za serwis po 1 i 2 roku razem z materiałami (olej, filtry, środek do czyszczenia klimy) płaciłem po niecałe 600 zł. Myślę, że od przyszłego roku zamknę się w 400 zł (poza serwisem) Opony małe więc tanie. Za zimówki z wysokiej półki 1.200 zł. Ceny za materiały (oleje, filtry, klocki, tarcze, amortyzatory) takie jak do innych aut tej klasy.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 6
5,0
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
instalacja zamontowana w : Auto Mix Klapuch Krystian ul. Dębowa 14 B 44-384 Skrzyszów tel. 693-931-321 www.gazautomix.pl O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 i-vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec...
5,0
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
instalacja zamontowana w : Auto Mix Klapuch Krystian ul. Dębowa 14 B 44-384 Skrzyszów tel. 693-931-321 www.gazautomix.pl O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 i-vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego...
5,0
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Jazz III
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec na koło w cenie zestawu) , sterownik STAG Q box wlew gazu przy wlewie Paliwa , cena zestawu 3100 zł , czas montażu...
Honda Jazz III