Szukaj

Informacje o Honda Jazz III

Lata produkcji: 2008 – 2015
Segment: VANy
Produkowana w latach 2008-2014 trzecia generacja Hondy Jazz przyniosła zmiany stylistyczne w postaci upodobnienia samochodu do mikrovana. Model w stosunku do poprzednika zwiększył też wymiary. Powstał na platformie podłogowej Global Small Car, dzieląc ją m.in. z modelem City, który zresztą bazował na Hondzie Jazz. Oferowany na niektórych rynkach (w Japonii, Chinach oraz w Ameryce Północnej i Południowej) pod nazwą Fit, a w Brazylii także w uterenowionej wersji Twist. Honda Jazz zdobyła w Japonii nagrodę Car of the Year 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz

Honda Jazz III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda Jazz III

Liczba ocen: 111
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~indianad
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Samochód jako całość uważam za bardzo udany model. W tym segmencie ciężko znaleźć coś co miałoby więcej miejsca w bagażniku, dla pasażerów i kierowcy. Pakowność to jego główna cecha. Przez te 6 lat użytkowania nie miałem ani jednej awarii. Prowadzi się bardzo dobrze, dobrze trzyma się w zakrętach. Na minus na pewno trochę twarde fotele i zawieszenie wyregulowane raczej na twardość nie komfort. Spalanie w mieście to duży plus. W trasy do 250km lub 3 godzin się nada. Powyżej to już niestety trochę masochizm. Chociaż sam zrobiłem kilka tras w stylu Warszawa - Pogorzelica.
3,1
~Ozajasz Goldberg
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Ostatnio miałem Suzuki s cross 120km, ale miałem wypadek i musiałem kupić jakieś oszczędne auto do firmy, wybór padł na Jazz. Porównując do innych samochodów tej klasy Jazz wypada średnio ze względu na trzeszczące i ruszajce się plastiki. Wszystko trzeszczy i jest bardzo źle spasowane. Gdyby nie to dałbym 5 gwiazdek. Na początku byłem bardzo zawiedziony spalaniem, które wynosiło 7,7l bez względu na trasę, czy miasto .Po wymianie płynu chłodniczego, regulacji luzów zaworowych i zmianie opon spalanie wychodzi tak - miasto 6, trasa 5,5 więc dobrze. Rdza nie bierze aż tak bardzo.
4,6
~Robson
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Autko numer jeden pod względem niezawodności. Po 10 latach silnik i skrzynia suchutkie, nic nie cieknie, silnik chodzi jak zegarek szwajcarski. Wszystkie elementy sprawne, nic się nie zepsuło na przełomie 10 lat. Minimalna korozja w okolicy wlewu paliwa, poza tym brak rdzy, auto garażowane. Po 10 latach zaczęły trochę skrzypieć plastiki w kabinie. Poza tym bez zarzutu. Wydech wygląda jakby miał rok czy dwa a nie 10 lat. Auto drogie w zakupie jednak warte każdej złotówki na nie wydane. Jeśli nie chcesz odwiedzać warsztatów, kup Honde Jazz.

Raporty spalania Honda Jazz III

Liczba raportów: 147
Średnie spalanie dla Honda Jazz III
5,4 – 7,2
l/100 km
6,6 – 7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Szczerze mówiąc nie do końca wierzyłem w raporty publikowane w tym portalu. Dla benzynowego silnika 1,4 spodziewałem się raczej zużycia w okolicach 7-8 l/100 km. Ale kupiłem ten samochód i jestem pozytywnie zaskoczony. Trasa Warszawa-Gdańsk-Warszawa (3 osoby, 2 walizki) krajową 7 - mniej więcej połowa to drogi ekspresowe i prędkości do 130 km/h to wynik 5,4 l/100 km. Generalnie rzadko przekracza 6 l. Raz zdarzyło mi się przekroczyć, kiedy byłem spóźniony na spotkanie i mocno cisnąłem - wyszło 6,4 l. Zastanawiałem się nad gazem, ale przy takich wynikach to raczej nieopłacalne ...
5,9
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Mieszkam w Poznaniu choć większość przebiegu robię poza miastem. Umiem korzystać z ekodrivingu i stosuję go w 90% przebiegu ale kiedy potrzeba potrafię w pełni wykorzystać charakter wolnossącej Hondy tj. przy wyprzedzaniu z prędkości 70-80km/h Absolutnie ZAWSZE redukcja do 2 biegu i w chwilę przed 6600obr/min zmiana biegu na 3. Staram się jeździć dokładnie tak samo jak skrzynia automatyczna. Na drogach krajowych jeżdżę z prędkościami 90-100km/h. Na autostradach i S-kach 120-130km/h. Przy powyższym stylu jazdy wychodzi tak: miasto 6,7-7.5 w zależności od korków. W trasie minimalne spalanie drogami krajowymi Poznań-Czestochowa 4.7l. W większość jazdy 5.3l. Na s -kach ok 6.0l. Średnia z 213tys km 5,7l.
4,8
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Dla mnie rewelacja. Nie spodziewałem się takich rezultatów. Prowadzę zapiski ze wszystkich tankowań i innych wydatków. Komputer w trybie B nie kasowany od wyjazdu z salonu pokazuje zużycie paliwa 4,4 l/100 km. Niestety jak w większości nowych samochodów oszukuje. Do tej pory między tankowaniami przejechałem 23.753 km i wlałem 1154,2 litrów paliwa co daje rzeczywiste średnie zużycie 4,86 l/100 km. Najwyższe jednostkowe średnie zużycie jakie odnotowałem to 5,91 a najniższe 4,02 l/100 km. Za serwis po 1 i 2 roku razem z materiałami (olej, filtry, środek do czyszczenia klimy) płaciłem po niecałe 600 zł. Myślę, że od przyszłego roku zamknę się w 400 zł (poza serwisem) Opony małe więc tanie. Za zimówki z wysokiej półki 1.200 zł. Ceny za materiały (oleje, filtry, klocki, tarcze, amortyzatory) takie jak do innych aut tej klasy.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 7
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.5 i 117KM 86kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 86 tys. km
O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec na koło w cenie zestawu) , sterownik STAG Q box wlew gazu przy wlewie Paliwa , czas montażu zgodny z umową przejechane...
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
instalacja zamontowana w : Auto Mix Klapuch Krystian ul. Dębowa 14 B 44-384 Skrzyszów tel. 693-931-321 www.gazautomix.pl O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 i-vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego (pokrowiec...
5,0
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 42 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
instalacja zamontowana w : Auto Mix Klapuch Krystian ul. Dębowa 14 B 44-384 Skrzyszów tel. 693-931-321 www.gazautomix.pl O instalacji : Samochód to Honda FIT silnik 1.5 i-vtec 120km (pisze bo takiej konfiguracji nie można ustawić w panelu gdzie sie wybiera swoje auto ;-) zresztą modelu FIT też tam niema ;-) ) Zbiornik 37 l elpigaz toroid w miejscu koła rezerwowego...
Honda Jazz III