Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Atos I

bojol@xl.wp.pl, 20 lat temu
Silnik 1.0 i 56KM 41kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 92 tys. km
Hyundai Atos I 1.0 i 56KM 41kW 1997-2001 - Oceń swoje auto
3,23
19% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Bardzo przeciętnie . Bardzo!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Mała prędkość dość cicho , ąle przy dużej prędkości już głośno - żeby spokojnie wyprzedzać trzeba trzymać na wysokich obrotach . Ogólnie może być chociaż 1,2 był by idealny
2,0
Skrzynia biegów
Czasami trzeba kilka razy wycisnąć sprzęgło żeby wrzucić wsteczny . Po 40 tys. km i po 85 tys. km wymieniono wszystkie łożyska . DWA RAZY !! Teraz odzywa się wałek główny z przekładnią / choinka / . Skrzynia awaryjna .
5,0
Układ jezdny
Jak na tak wysoki samochód idealnie się prowadzi w ciasnych zakrętach . Założyłem opony 165 na alu . i jest bardzo dobrze. Ogromny plus .!!!
Komfort
4,0
Widoczność
O.K.
4,0
Ergonomia
O.K. brakuje podświetlenia regul. ogrzewania , włącznika klimy i halogenów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i wentylacja dość dobre . Klima słaba - to jest dopiero erzac klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O.K. Nawet duży człowiek nie ma ciasno / z tyłu nie polecam jazdy trzech osób /
3,0
Wyciszenie
Oj słabiutko , słabiutko .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 100km/h dość oszczędny . Mam ciężką nogę i spalanie oscyluje w granicach 7,5 l. Bardzo dużo nawet przy pedale w podłodze. Serwis bardzo drogi . Cena oleju sporo powyżej 50 PLN i pasków klinowych pow. 100PLN to już przesada. Duży plus za 3 lata gwarancji . Oj duży .!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Tragedia . Gdybym miał za wszystkie zapłacić tobym chyba Koreańczyków udusił. Ogólnie za duże pieniądze małe , bardzo awaryjne auto . W serwisie slyszalem , że tylko z moim autem mają takie problemy , ale Szef serwisu przyznał , że pomimo 90 tys. km przebiegu mój samochód jest wręcz w idealnym stanie . Inni jak przyjeżdżają to tu stuka , tam puka i piszczy , a kierowca tego nie słyszy . Dzięki temu serwisy mają mało pracy i reklamacji , a samochód zuskuje opinię dobrego auta . Nie żebym się czepiał bo już taki jestem , ale do szewskiej pasji doprowadzają mnie wszelkie usterki pojazdu nawet nowego .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Urwana linka prędkościomierza , zacinający się central , pęknięty plastik do regulacji w lusterku pasażera , łuszczenie się lakieru na przednim zderzaku , awaria tylnego światła przeciwmgłowego , k
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria sprzęgła po 20 tys. km - musiałem za wszystko zapłacić bo ponoć elementy cierne nie podlegają gwarancji . Dlaczego zatem zapłaciłem za docisk i łożysko oporowe? Dwa razy wymieniane łożyska w skrzyni biegów i teraz jeszcze do wymiany choinka . Dwa razy wymieniono łożyska przednich piast , dwa razy wymieniono tylne teleskopy , dwa razy wymieniono tarcze hamulcowe . Raz wymieniono przednie teleskopy i raz wymieniono łożyska tylnych piast . Po roku w układzie klimy nie było czynnika chłodzącego . Musiałem zapłacić 250 PLN .
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai Atos I 1.0 i 56KM 41kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai Atos I