Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Elantra III Hatchback

lukiiii87, 12 lat temu
Silnik 1.6 107KM 79kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 155 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Hyundai Elantra III Hatchback 1.6 107KM 79kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : JESTEM ZADOWOLONY Z UTRZYMANIA KAROSERII. W SKODZIE JUZ PO PIERWSZEJ ZIMIE WYSZEDŁ RUDAWY NALOT. TU JEŻDŻĘ 5 LAT SAMOCHÓD TRZYMANY POD CHMURKĄ NA NIESTRZEŻONYM PARKINGU POD BLOKIEM. JESTEM UCZULONY NA TYM PUNKCIE WIĘC SAMOCHÓD PRZEPATRZYŁEM POD KAŻDYM KĄTEM I JAK NARAZIE NIC - ODPUKAĆ OCZYWIŚCIE.
4,0
Całokształt
JAKO MŁODY CZŁOWIEK POLECAM AUTO WSZYSTKIM KTÓRZY CENIĄ SOBIE BEZAWARYJNOŚĆ, EKONOMICZNĄ JAZDĘ, PRZESTRZEŃ I BEZPIECZEŃSTWO. EKSPLOATACJA I CZĘŚCI, TANIE I OGÓLNODOSTĘPNE. AUTO BEZAWARYJNE. ELANTRA MOŻE WYGLĄDA NIEPOZORNIE, ALE GDY TRZEBA POTRAFI POKAZAĆ PAZUR TYGRYSA I UTRZEC NOSA CWANIACZKOM NA ŚWIATŁACH. 107 KM ROBI SWOJE.
Wrażenia
4,0
Silnik
KULTURA PRACY SILNIKA JEST ZADOWALAJĄCA. NA DŁUŻSZYCH TRASACH NIE IDCZUWALNA. MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE PRZYJEMNIE MRUCZY SOBIE TAM POD MASKĄ TEJ TECHNOLOGICZNY WYTWÓR KOREAŃSKICH INŻYNIERÓW. PRZY WYŻSZYCH OBROTACH MOŻNA POWIEDZIEĆ, ŻE WYDAJE NAWET RASOWY, SPORTOWY DŹWIĘK - INNI W SERYJNYCH GOLFACH I ASTRZCH MOGĄ POZAZDROŚCIĆ :)
5,0
Skrzynia biegów
BRAK ZASTRZEŻEŃ SKRZYNIA SPRAWUJE SIĘ BARDZO DOBRZE. BIEGI WCHODZĄ INTUICYJNIE I TAM GDZIE POWINNY.
5,0
Układ jezdny
SAMOCHÓD PROWADZI SIĘ REWELACYJNIE, JAK TYLKO GO KUPIŁEM (JESZCZE ZA CZASÓW TANIEJ BENZYNY) TO NIE CHCIAŁO MI SIĘ Z NIEGO WYCHODZIĆ. DUŻY KOMFORT PODRÓŻOWANIA - ZWIEDZIŁEM NIM CAŁĄ EUROPĘ I NAPRAWDE JESTEM PEŁEN PODZIWU, ŻE AUTO ZADOWALA SIE JEDYNIE WYMIANĄ CZĘŚCI I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH.
Komfort
4,0
Widoczność
OGROMNA PRZEDNIA SZYBA DAJE NAM WIELKIE POLE WIDZENIA NATOMIAST MASYWNE SŁUPKI PRZEDNIE CZASEM POTRAFIA COŚ ZASŁONIĆ, ALE KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA.
5,0
Ergonomia
BARDZO PRZYJAZNE AUTO DLA UŻYTKOWNIKA. DAJE POCZYCIE BEZPIECZEŃSTWA I WYGODY.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
POSIADAM NIESTETY MANUALNĄ KLIMĘ ALE I ONA DAJE RADĘ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZABIORĘ NIM WSZYSTKO CO POTRZEBUJĘ, MIEJSCA TYLE ŻE MOŻNA JEŹDZIĆ NA DŁUGIE WYCIECZKI, NIE TYLKO WE 2 ALE BEZ PROBLEMU W 4 OSOBY. TAK JAK WCZEŚNIEJ PISAŁEM ZJEŹDZIŁEM NIM CAŁĄ EUROPĘ I NAPRAWDĘ NIE MIELIŚMY PROBLEMÓW TYPU : \"MUSIMY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ, PONIEWAŻ SIE NIE ZMIEŚCI DO SAMOCHODU\". TU DUŻY PLUS DLA HYUNDAIA ZA POMUSŁOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ WYGOSPODAROWANIA MIEJSCA.
4,0
Wyciszenie
NAWET PODRÓŻUJĄC PO BEZDROŻACH DO KABINY NIE DOCIERAJĄ ŻADNE NIEPOKOJĄCE SZUMY, PEWNIE PORÓWNUJĄC AUTO Z AUDI JEST GORZEJ, ALE NIE JEST TEŻ DOBRZE NIC NIE SŁYSZEĆ.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA AUTO TYCH GABARYTÓW I JEGO MOŻLIWOŚCI ZAŁADUNKOWE ZADOWALA SIĘ ŚREDNIO OK 7,5L/100 KM. JEST TO LEPIEJ NIZ DOBRZE. DLA PORÓWNANIA MOJE WCZEŚNIEJSZE AUTO - SKODA FELICJA POTRAWIŁA OPĘZLOWAĆ WIĘCEJ. PARADOKS - AUTO 2X MNIEJSZE :)
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA KASĘ, ZA JAKĄ MOŻNA KUPIĆ ELANTRĘ NIE DOSTANIEMY ŻADNEGO INNEGA AUTA KTÓRE ODWDZIĘCZY SIE BEZAWARYJNOŚCIĄ, WYPASIONYM WYPOSAŻENIEM (4X EL SZYBY, KLIMA, WSPOMAGANIE, ABS, EL LUSTERKA I INNE). AUTO W ŚRODKU PREZENTUJE MIĘKKIE PLASTIKI KTÓRE NIE TRZESZCZĄ PODCZAS JAZDY, FOTELE WYKONANE (U MNIE) Z WELURAU WYTRZYMAŁEGO NA UPŁYW CZASU DLATEGO STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY UWAŻAM ZA REWELACYJNY.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA RAZIE MNIE NIE ZAWIÓDŁ. OD 5 LAT I PO TYLU PRZEJECHANYCH KILOMETRACH TYLKO DROBNE USTERKI KTÓRE W WIĘKSZOŚCI SAM USUNĄŁEM, I OD PRZEGLĄDU DO PRZEGLĄDU. JESTEM ZACHWYCONY JEGO BEZAWARYJNOŚCIĄ. KUMPLE ŚMIALI SIĘ ZE MNIE ŻE SOBIE KUPIŁEM AUTO Z TAKA ELEKTRYKĄ I DO TEGO KOREAŃSKIE, MÓWILI ŻE Z SERWISU NIE WYJADĘ A ZA CZĘŚCI TO KREDYTY BĘDĘ BRAŁ - A TU NA PRZEKUR IM CZĘŚCI TANIE, A ELANTRA W SERWISIE JEST BARDZO ŻADKIM GOŚCIEM.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIE ODNOTOWAŁEM ŻADNEJ POWAŻNEJ STERKI. Z NAPRAW JAKIE DOKONYWAŁEM: WYMIANA ŁĄCZNIKÓW STABILIZATORA PO 100000KM I WACHACZY, WYMAINA MODUŁU STEROWANIA KLIMATYZACJI, WYMANIA TŁUMIKA + PLECIONKA.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 107KM 79kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Hyundai Elantra III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai Elantra III Hatchback