Ciekaw jestem dlaczego w opcjach są nawet takie drobiazgi jak np. lusterko w osłonie p.słonecznej. Cena też nie taka rewelacyjna.
Brak integralnego radioodtwarzacza co dzisiaj każda prawie firma daje. Dokupienie radioodrwarzacza kosztuje 4000 zl. To już czyba przesada.
Ogólnie to autko jest ładne, dość wygodne, ale jak dla mnie kiedy potrzebuje auto na trase i miasto to tylko z silnikiem 1.6 litra.
Wrażenia
3,0
Silnik
mało,mało elastyczny. Jazda na trasie z tym silnikiem dobra dla emeryta. Najgorsze to to, iż po zmniejszeniu szybkości trzeba redukować mocno niekiedy do 2 biegu bo kiepskie przeóznia. Gdyby wogóle przełozenia skrzyni b. były krótsze to w trasie auto było by bardziej komfortowe. Elastyczny silnik to tez komfort. Sporo na mocy traci przy właczonej A/C. Gdy trzeba przyspieszyć, wyprzedzac to wyłaczam klimę. Czyli: klima,redukcja, gaz. To troche dużo czynnosci. Głosny powyżej 120 km/h. Ten silnik jest dobry tylko na miasto i na niziny. Górki to pełna klapa.
4,0
Skrzynia biegów
b.zarzutu
4,0
Układ jezdny
dobrze wybiera nierównosci, na orginalnych oponach głośny
Komfort
4,0
Widoczność
OK, do grubych słupków trzeba sie przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
wygodny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby szybko parują, ale jast klima.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bz.
4,0
Wyciszenie
cichutki do ok.120 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie pokrywa sie z danymi producenta wogóle. trasa pow. 6litrów, miasto pow. 8l