Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 II Hatchback Facelifting

Pavlik, 5 lat temu
Silnik 1.25 Kappa 87KM 64kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i10 II Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,36
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
To mój drugi i10 w rodzinie. Auto, podobnie jak poprzednie użytkuje żona. Widać duży postęp w porównaniu do poprzedniej wersji, podobnie jak w innych modelach hyundai-a. Ten jest dużo ładniejszy od poprzednika i wreszcie fajnie jeździ. Silnik 1.2 BEZ TURBO - rewelacja pod względem dynamiki i przede wszystkim spalania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna dynamika jak na takie autko i kapitalne spalanie. Autem jeździ kobieta, tylko po Warszawie i średnia wg kompa po roku eksploatacji... 6.0 l/100 km :) Kiedyś więcej palił mój stary maluch, a tu jest 87 KM.
4,0
Skrzynia biegów
czasem haczy wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Jest ok.
5,0
Karoseria
Ładne auto i funkcjonalne. Czego chcieć więcej?
Komfort
5,0
Widoczność
Mały to wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. W porównaniu do i10 pierwszej generacji brakuje możliwości regulacji pasów bezpieczeństwa. Mam wersję style.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu bym się trochę przyczepił. Manualna klimatyzacja mogła by mocniej pracować, ale to też niestety standard w małych samochodach. Irytuje trochę, że za każdym razem włącza się klima przy załączeniu wentylatora z nadmuchem na szybę. Trzeba to za każdym razem wyłączać klikając przycisk.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak małe auto - świetnie.
4,0
Wyciszenie
Poprawnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie :))))
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogło by być lepiej, ale konkurencja chyba jednak w tyle. Zwłaszcza niemiecka :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód kupiony z wyprzedaży rocznika i po 500 km padło najpierw jedno, a potem drugie łożysko Mc Phersona. Wymiana na gwarancji - podobno pierwszy przypadek w ASO. Po tej wymianie zaczęło coś pukać przy kręceniu kierownicą w prawo na parkingu, ale serwis nic nie znalazł. Pukało tylko w lecie przy dużych temperaturach. W końcu samo przestało i jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.25 Kappa 87KM 64kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 II Hatchback Facelifting